×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پنج روستای هرمزگان از اینترنت پایدار برخوردار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احد قویدل فرد  با بیان این که توسعه ارتباطات در روستاها باعث کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا می شود، گفت: با احداث ۵ سایت موجود تلفن همراه در ۵ روستا به نسل چهارم، دسترسی ۳۹۵ خانوار روستا نشین استان به شبکه ملی اطلاعات فراهم شد.

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات طرح ملی توسعه زیرساخت های الکترونیکی روستایی با ایجاد و ارتقا ۵ سایت تلفن همراه به نسل چهارم در روستاهای برتمب از توابع بخش قلعه‌قاضی شهرستان بندرعباس، بشنو و در شهر از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد و روستای میستان از توابع بخش جناح شهرستان بستک و کنارسیاه از توابع بخش شهاب شهرستان قشم با ۳۹۵ خانوار و جمعیتی معادل یک هزار و ۳۳۳ نفر جمعیت روستایی از شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

قویدل اضافه کرد: اعتبار پروژه مذکور با مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات اجباری روستایی(USO) تامین شده است.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف کسب و کار، توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف از قبیل آموزش، سلامت، کشاورزی، گردشگری، توانمندسازی زنان و قشرکم درآمد در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، از جمله دستاوردهای توسعه ارتباطات در این مناطق خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo