×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جنگاوران، قهرمان مسابقات کونگ فو شهرستان بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، امین زارعی رییس هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس امروز به خبرنگار ما گفت: تیم جنگاوران کونگ فو در سری رقابتهای کونگ فو بندرعباس با کسب ۵۷ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات نونهالان و نوجوانان این شهرستان را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در این پیکارها تیمهای کونگ فو کمپو با کسب ۴۴ امتیاز و تیم نیوکونگ فو با ۲۶ امتیاز به ترتیب عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند، اضافه کرد:این رقابتها با حضور فایترهایی از سبکهای نیو کونگ فو، جنگاوران، کونگ فو کمپو، کونگ فو توآ و کونگ فو توآی سنتی برگزار و با استقبال خوب خانواده ها روبرو شد.

زارعی اضافه کرد: با وجود دلسوزان و تیم ذبده فنی و داوری در بندرعباس به دنبال ارتقای کونگ فو شهرستان هستیم و از آنجا که یکی از اولویت های مهم هیات توجه به بعد استعدادیابی و آموزش است گفت: این ظرفیت می تواند کمک به سزایی در رشد و توسعه کونگ فو در شهرستان داشته باشد.

وی همچنین بر همدلی و همکاری بیش از پیش خانواده ی کونگ فو هرمزگان تاکید کرد و گفت: برگزاری مسابقات متعدد و استاژ داوری و مربی گری موجب رشد این رشته مهیج در سطح شهرستان علی الخصوص روستاها خواهد شد.

سرداوری این رقابت‌ها بر عهده موسی رییسی بود و الیاس ذاکری، رضا سلیمی، یعقوب حسینی و علی رییسی زاده به عنوان داوران کنار و یاسین سپیدان زاده به عنوان داور وسط به امر قضاوت پرداختند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo