×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
توسعه و پیشرفت شهر مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علیرضا احمدی منش، شهردار بندرعباس، معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری، مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و شهردار منطقه یک از روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری بندرعباس بازدید نمودند.

احمدی منش در این بازدید بیان کرد: عملکرد مثبت و قابل توجه مدیریت شهری بندرعباس در اجرای طرح‌های سطح شهر در راستای ارائه خدمات بهینه و رضایت بخش به شهروندان می باشد که میبایست دیگر مسؤلان دستگاه های اجرایی نیز همراه و همگام با مجموعه شهرداری در این مسیر باشند.

احمدی منش گفت: اجرای این پروژه ها کمک بزرگی به حل مشکلات و گره های ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور مردم می کند و تاثیر زیادی در توسعه شهر خواهد نمود.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: ساماندهی معابر و ورودی های شهر، افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد تقاطع های غیر همسطح و…. در مجموعه شهرداری باعث عمران، توسعه و پیشرفت شهر می شود.

احمدی منش به زیباسازی فضاهای شهری توسط شهرداری در سطح شهر اشاره و خاطر نشان کرد: زیباسازی فضاهای عمومی شهر و توجه به مبلمان شهری نقش مهمی در شادابی و افزایش روحیه شهروندان دارد که علاوه بر افزایش بصری شهر، این مهم منجر به کاهش وقوع جرم نیز خواهد شد و مجموعه مدیریت شهری در کنار اجرای پروژه ها، زیباسازی و نورپردازی آنها را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

احمدی منش در پایان گفت: ما در مجموعه قضایی استان در راستای حل مشکلات شهروندان و کمک به مدیریت شهری آمادگی داریم تا با همراهی و همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

مهدی نوبانی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از همراهی مجموعه قضایی استان با شهرداری بندرعباس بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر در راستای توسعه و ارتقاء زیر ساخت های شهر بندرعباس از اولویت‌های مجموعه شهرداری است.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اجرای دقیق و با کیفیت پروژه ها در شهر، گفت: در اجرای پروژه ها، شهروندان ناظران خوبی هستند و ما در مجموعه شهرداری علاوه بر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها، دقت و رعایت کیفیت نیز مد نظر قرار گرفته است.

نوبانی از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در اجرای پروژه ها و طرح های سطح شهر که در تسریع امور نقش مهمی داشته اند، تقدیر و قدردانی نمود.

شهردار بندرعباس گفت : امیدواریم بتوانیم با اجرای این پروژه ها شاهد توسعه متوازن در تمامی مناطق چهارگانه شهرداری باشیم و سبب جلب رضایت شهروندان شود.

گفتنی است، پروژه های ساماندهی ورودی شهر، تعریض ورودی شرقی شهر، پارک ارمغان مالیاتی، تقاطع های پیامبر اعظم(ص) و مهرگان، پل پیامبر اعظم(ص)، بازگشایی معبر اسلام آباد، اجرای پروژه شهربازی و مکان نصب چرخ و فلک و پروژه آکواریم مورد بازدید قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo