×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
میزان ذخیره سازی آب شرب شهرستان بوموسی افزایش می یابد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عبدالحمید حمزه پور در نشست مشترک با فرماندار شهرستان بوموسی با اشاره به اینکه طرح های توسعه ای با هدف پایداری آب شهرستان ابوموسی ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر دو پروژه فعال در شهرستان ابوموسی با هدف تامین آب پایدار ابوموسی به ارزش اعتباری ۶۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

حمزه پور افزود: در این راستا دو باب مخزن با گنجایش هر کدام ۲ هزار متر مکعب در شهر بوموسی و تنب بزرگ با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال احداث است که با تکمیل آن میزان ذخیره سازی آب تولیدی آب شیرین کن افزایش خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل آبفا، این دو مخزن در قالب جهاد آبرسانی در حال احداث است که پیش بینی می شود پائیز امسال به بهره برداری برسد.

وی در عین حال به افزایش ظرفیت شیرین سازی آب در دو سایت آب شیرین کن تنب بزرگ و شهر بوموسی خبر داد و گفت: ظرفیت هر کدام از این سایت ها، یک هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش خواهد یافت.

حمزه پور همچنین به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع بوموسی اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

در این نشست همچنین مرتضی احتشام فرماندار بوموسی با اشاره به اقدامات آبفا، اجرای این پروژه ها را در تامین نیاز آبی بوموسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با افزایش ذخیره آب مورد نیاز در دو سایت آب شیرین کن تنب بزرگ و شهر بوموسی، شاهد پایداری آب شهر بوموسی در آینده خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo