×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
پذیرش دانشجو در دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب استان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعلی جاودان با اعلام خبر فوق از تلاش و مساعدت و حمایت‌های ویژه مقام عالی وزارت و معاونین آموزشی، بهداشتی، پارلمانی وزارت و همچنین همراهی و حمایت و پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت اعطای مجوز به کارگیری دانشجو در رشته های تحصیلی دانشکده های شرق و غرب استان هرمزگان قدردانی کرد.

دکتر جاودان تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی شرق استان هرمزگان به مرکزیت میناب بر طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در ۳ رشته تحصیلی، تعداد ۴۵ دانشجو را برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ جذب می کند.

وی در ادامه افزود: دانشکده علوم پزشکی غرب استان هرمزگان به مرکزیت شهرستان بندرلنگه در ۲ رشته تحصیلی، تعداد ۵۵ نفر دانشجو می پذیرد.

وی از داوطلبین واجد شرایط انتخاب رشته درخواست کرد با مراجعه به صفحه ۹۴ دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، بر حسب علاقمندی رشته های تحصیلی اعلام شده در این دو دانشکده را جهت ادامه تحصیل انتخاب کنند.

دکتر غلامعلی جاودان اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی شرق استان هرمزگان به مرکزیت شهرستان میناب تأسیس و خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی شهرستان های میناب، سیریک، بشاگرد و جاسک را پوشش می دهد.

وی در ادامه افزود: دانشکده علوم پزشکی غرب استان هرمزگان به مرکزیت شهرستان بندرلنگه تأسیس و خدمات آموزشی،درمانی و بهداشتی شهرستان های بندرلنگه، پارسیان، بستک را پوشش می دهد.

وی در پایان اعلام کرد: مجتمع آموزش عالی بستک در ۳ رشته تحصیلی، تعداد ۳۰ نفر دانشجو جذب می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo