×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پروژه ای پس از ۱۴ ماه بهره برداری افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، پروژه ای که از سال ۱۳۹۱ کلنگ آن به زمین زده شده بود و از مرداد ماه پارسال توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفته بود، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر اسماعیلی وزیر ارشاد و مهدی دوستی استاندار هرمزگان روبان افتتاح آن قیچی شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در بدو ورود مورد استقبال استاندار هرمزگان قرار گرفت در نخستین گام در کوی فروزان گلشهر شمالی حاضر شد و مجتمع فرهنگی هنری الزهرا(س) که ساختمان اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان است را افتتاح کرد.

دکتر اسماعیلی سپس به مسجد جامع شهر رفت و به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مطالبی را در رابطه با هفته دولت و دستاوردهای دولت سیزدهم بیان کرد. شرکت در اختتامیه سوگواره نوحه های نشسته در روستای کنار ترش و دیدار با اهالی روستای کردر رضوی از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ارشاد به هرمزگان است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اقدامی عجیب با حذف برخی از خبرنگاران و عکاسان، برای پوشش خبری برنامه‌های سفر وزیر تنها تعداد معدودی از عکاسان و سه نفر از خبرنگاران را به صورت گزینشی و سلیقه ای دعوت کرده بود.

  1. علیرضا از ساکنین فروزان

    یعنی اول کارمندا رفتن سرکار توی این ساختمان و ۱۴ ماه اونجا رفت و آمد داشتند و فعالیت می کردند حالا وزیر رو آوردن و بخاطر نداشتن برنامه در هفته دولت افتتاحش کردن؟!!!!!!!!!!!!!عجب

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo