×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف ۵۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در شهرستان حاجی آباد

به گزارش https://tejaratjonoubonline.ir/تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد و با هدف احقاق حقوق مردم و مقابله با زمین‌خواری، بیش از ۵۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در این شهرستان رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده در روستای پتکوئیه از توابع شهرستان حاجی آباد قرار داشت، افزود: ارزش تقریبی این زمین ها، ۵۸ میلیارد ریال است که پس از رفع تصرف به بیت المال اعاده شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد، ساخت و سازهای غیر مجاز موجود در این اراضی شامل سد و بند خاکی نیز توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان تخریب شده است.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه در خصوص اهمیت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: به هیچ قیمتی نباید اراضی ملی و دولتی مورد تصرف و تعرض قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تأکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های متولی برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی، اذعان داشت: مردم نیز باید در راستای دفاع از حقوق خود، نسبت به حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی حساس بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف غیر قانونی مراتب را به نهاد‌های نظارتی مربوطه اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo