×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
مشکل سوخت مردم هرمزگان را حل کنید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عیسی عباسی در نودو یکمین جلسه رسمی شورا، اظهار کرد: مردم هرمزگان بسیار مردمان با اخلاق و نجیبی هستند که در همین راستا به منظور رفع مشکلات مردم این استان در خصوص مسئله «سوخت» چند هفته پیش تذکرات لازم را دادم.

وی افزود: نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز بارها در رابطه با مسئله «سوخت» و نارضایتی مردم از صف‌های طولانی پمپ بنزین‌ها و  و همچنین «قاچاق سوخت» درخطبه های نماز جمعه موضوعاتی را مطرح کردند که متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

عباسی عنوان کرد: دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است و از آنجایی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم٫ از مسئولان استانی و کشوری خواستارم که در جهت حل مسئله سوخت مردم شریف و نجیب این استان که همیشه پای نظام و انقلاب ثابت قدم مانده‌اند تدابیری بیندیشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه بیان کرد: طبق شنیده‌های من از رسانه ملی مسئولین شرکت نفت اعلام کردند تمام پمپ بنزین ها موظف هستند که کارت سوخت داشته باشند, اما اینجا پمپ بنزین ها فاقد کارت سوخت هستند و از تمام مسئولان استانی که در راستای رفع مشکلات مردم پای کار هستند می‌خواهم با تمام توان مسئله سوخت استان را حل و فصل کنند.

وی در پایان گفت: دولت اعلام کرده که افزایش قیمت بنزین نداریم و از سویی دیگر مشکل سوخت نیز امان مردم را بریده است و اگر قرار باشد با قاچاقچیان سوخت برخورد شود مسئولین باید راهکار مناسب تری پیدا کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo