×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رتبه سوم کشور در اختیار هرمزگان، با ۲۴۴ هنرستان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد قویدل از کسب رتبه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در شاخص های عمومی و اختصاصی در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور خبر داد.

وی در ادامه به فعالیت های این اداره کل اشاره کرد و افزود: راه اندازی استخر دانش آموزی بعد از سه سال وقفه،راه اندازی مجدد تنها اردوگاه دانش آموزی و سینمای دانش آموزی بعد از پنج سال وقفه و راه اندازی و فعال سازی کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس پس از سه سال و تعمیر و تجهیز و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان و افتتاح بخش های جدید نظیر سونوگرافی و ارتوپدی و … در درمانگاه فرهنگیان از جمله فعالیت‌های این اداره کل است.

قویدل تصریح کرد: احداث بیش از ۳۰ زمین چمن ورزشی مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و احداث ۴۰ زمین ورزش های ساحلی با اعتبار ۲۰میلیارد و ساخت ۱۰ سوله ورزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی از دیگر اقدامات این اداره کل به شمار می‌رود.

وی همچنین گفت: انعقاد همزمان ۱۵ تفاهمنامه راه اندازی هنرستان و رشته محل جدید با همکاری بخش خصوصی و دولتی باعث افزایش هنرستان های جوار به تعداد ۲۷هنرستان فعال شد.

قویدل تاکید کرد: هرمزگان با دارا بودن ۲۴۴هنرستان،۷۰ رشته در کاردانش و ۳۰ رشته فنی‌ حرفه‌ای با ۴۷۱۵ دانش آموز هنرستانی رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه از افتتاح ۳۳۰ کلاس درس در قالب   ۱۳۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۷۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

وی با اشاره به کسب افتخارات دانش آموزان هرمزگان خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته تجربی و منطقه دو کشور توسط دانش آموز امیرحسین سلامی و کسب مدال نقره توسط نرجس عالیقدر در المپیاد نانو کشور باعث غرور همه ما شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo