×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح فاز دوم پروژه بهسازی بندرصیادی رمچاه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ،مسعود بارانی در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به اینکه صید و صیادی یکی از محورهای رونق و توسعه اقتصادی در استان هرمزگان است بر ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی به ویژه در بنادر صیادی تاکید کرد.

بارانی گفت: این پروژه را یکی از پروژه های مهم  شیلات هرمزگان در سال جاری خواند و تصریح کرد: این پروژه نقش مهمی در ثبیت اشتغال جامعه صیادی و خدمات دهی به این عزیزان دارد.

وی افرود: این طرح شامل بهسازی موج شکن شرقی به طول ۲۶۱ متر، احداث دایک ۶۰۰ متر و جمع آوری موج شکن غربی قدیمی به طول ۲۳۰متر می شود.

در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان گفت :بندر صیادی رمچاه قشم به بیش از هزار نفر صیاد و بالغ بر ۱۱۰ فروند شناور در قالب یک تعاونی صیادی با بیش از ۲۱ هزار تن صید سالانه خدمات دهی می کند.

مسعود بارانی تصریح کرد : بندر صیادی رمچاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خود دارای شرایط ویژه ای است و این شرایط به‌ نوبه خود می‌تواند وضعیت متفاوتی را درزمینه رونق صیادی ، معیشت مردم و جذب توریسم در این شهرستان فراهم کند.

وی  تصریح ‌کرد: در فاز اول این پروژه نیز سال گذشته احداث ۶۹۰ متر بازوی اصلی موج شکن و گسترش حوضچه آرامش از سه هکتار به ۱۲ هکتار با هزینه ای بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان انجام شد.

مدیر کل شیلات هرمزگان افزود : با حمایت های استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران امید است در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح فاز سوم پروژه بهسازی بندر صیادی رمچاه شامل لایروبی به میزان ۲۵۰ هزار متر مکعب، احداث اسکله بتنی لنج ها به طول ۱۱۰ متر، حداث اسکله بتنی قایق ها به طول ۱۰۰ متر و اجرای آسفالت مسیر جاده دسترسی به طول هزار متر با پیش‌بینی مجموع اعتبار مورد نیاز  ۱۲۰ میلیارد تومان باشیم.

بارانی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری   ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان افتتاح ، برای بالغ بر ۲۳۲۰ نفرایجاد اشتغال و  سه پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۲۷۶ میلیارد  تومان به همت دولت مردمی با پیگیری و حمایت استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران کلنگ زنی می شود گفت:این میزان پروژه شیلاتی  هم از نظر تعداد و هم از نظر میزان اعتبارات در تاریخ شیلات هرمزگان بی سابقه می باشند که در هفته دولت تقدیم مردم شریف ایران خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo