×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بازی کودکانه در شورای شهر بندرعباس

یادداشتِ حسین روحی

در تازه ترین رفتارها، انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس در سال سوم نیز با رفتارهای عجیب و غریب اعضا همراه بود.

مصیب نظری که با خوش شانسی و به دنبال استعفای جراره یازدهمین صندلی پارلمان شهری را اشغال کرد و با کش و قوس‌های فراوان بر جایگاه ریاست شورا تکیه زد، در همان روزی که نام او به عنوان رئیس شورا به همگان معرفی شد به سایر اعضا اعلام کرد که برای عضویت در کمیسیون‌ها ثبت نام کنند تا انتخاب اعضای کمیسیون‌ها روند خوبی را دنبال کند.

اما باز هم همان افرادی که ادعای خدمت به مردم را دارند و همیشه فریاد می‌زنند که منافع مردم خط قرمز ماست، در انتخاب اعضای کمیسیون‌ها به جای اینکه منافع مردم را در نظر بگیرند به جدال با دیگر اعضا پرداختند. و از سر لجبازی پس از ثبت نام برای عضویت در کمیسیون‌های مربوطه انصراف دادند.

با توجه به اصرار ریاست شورا در جلسه به حضور در کمیسیون‌ها که با توجه به تجربیاتشان عضو شوند خودشان تمایلی به عضویت در کمیسیون‌ها نداشتند و تاکید داشتند که به دلیل مشغله‌های کاری نمی‌توانند در این کمیسیون‌ها عضو باشند و انتخابات کمیسیون‌ها را با چالش روبرو کردند، تا جایی که بعضی از اعضا برای برپایی کمیسیون‌ها به صورت رسمی مجبور به عضویت در چند کمیسیون شدند.

جالب‌تر آنکه یکی از اعضا با سابقه، که سال گذشته رییس کمیسیون بوده، حتی برای عضویت در هیچ کمیسیونی کاندید نشده و در نهایت با اصرار رییس شورا به عضویت یک کمیسیون در می‌آید.

مگر نه این است که شما رای تان را از مردم گرفته‌اید که به امور مردم شهر رسیدگی کنید حال پس از دو سال مشغله کاری دارید؟

این در حالی است که اعضای کمیسیون‌ها وظیفه سنگینی در قبال مسائل و مشکلات مردم بندرعباس دارند که تصمیم و رای آنها می‌تواند در رفع مشکلات مردم حائز اهمیت باشد.

اکنون شش عضو شورای شهربندرعباس در یک جبهه و پنج عضودیگر در جناح مخالف مشغول هدر دادن فرصت خدمت به مردم این شهر هستند و انرژی خود را صرف بازی‌های کودکانه می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo