×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
صدور دستورات قضایی برای تکمیل بیمارستان ۵٣١ تختوابی بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علیرضا احمدی‌منش ظهر سه شنبه به منظور نظارت بر مراحل تکمیل و رفع مشکلات مربوط به پروژه‌های عمرانی در حال ساخت، از محل احداث بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات اهالی و ساکنین استان هرمزگان کمبود تخت بیمارستانی، ظرفیت پایین بیمارستان ها و همچنین نبود مراکز درمانی فوق تخصصی مجهز و مدرن است که باعث شده مردم استان به ناچار و در موارد متعدد برای درمان به بیمارستان های استان‌های همجوار مراجعه کنند.

احمدی‌منش افزود: یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های در حال ساخت استان هرمزگان، طرح احداث بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس است که درصورت راه‌اندازی می‌تواند مرهمی بر زخم چندین ساله مردم استان باشد.

این مقام قضایی با اشاره به بازدید خود از محل احداث بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس، گفت: در این بازدید، طی جلسه‌ای با عوامل اجرایی پروژه و مسؤولین مربوطه، ضمن بررسی موانع و چالش‌های پیش‌رو به منظور رفع مشکلات، دستورات ویژه ای صادر شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با توجه به اهمیت موضوع و در راستای وظیفه ذاتی خود که پیگیری و صیانت از حقوق عامه است به این موضوع ورود کرده و تا زمان بهره‌برداری این پروژه عظیم بیمارستانی در شهرستان بندرعباس در میدان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده ضمن تأکید بر لزوم اجرای کامل تعهدات پیمانکار، مقرر شد؛ این پروژه طبق تقویم زمانبندی شده تا اوایل سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo