×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان دستگاه برتر شد + فیلم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در این جشنواره به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شناخته شد و دکتر مومنی لوح تقدیر بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی را از سوی استاندار هرمزگان دریافت نمود.

در لوح تقدیر این جشنواره آمده است:
جناب آقای مومنی مدیر محترم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتخاب گردیده‌اید لازم می‌دانم این موفقیت را به آن جناب و مجموعه کارکنان دستگاه، تبریک عرضه‌کنندگان نموده و از اقدامات اثرگذار شما در گسترش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط با حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از جمله درمان زوجین نابارور و پیشگیری از ناباروری قدردانی نمایم.

امیدوارم با استمرار تلاش و فعالیت ویژه در سال مهار تورم، رشد تولید، با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، موجبات ارتقای کارآمدی دولت مردمی، رضایتمندی مردم، تحقق عدالت و پیشرفت هرمزگان را فراهم آورید.

مهدی دوستی
استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo