×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تلاش برای تداوم تولید در شرایط سخت و هوای نفس گیر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رضا رفیعی  افزود: به منظور افزایش فشارپذیری و تاب آوری شبکه، تعمیرات خط لوله ۲۲ اینچ سرخون/ توانیر بر اساس نتایج حاصل از بازرسی خطوط لوله و توپکرانی هوشمند، در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اهمیت خط ۲۲ اینچ سرخون-توانیر اظهار داشت: با توجه به لزوم پایداری انتقال گاز به نیروگاه های برق در فصل تابستان، اهمیت و حساسیت این تعمیرات دو چندان بوده تا در گرمای  ۵۵ درجه و شرجی طاقت فرسا هموطنانمان با قطعی برق مواجه نشوند.

رفیعی تصریح کرد: این عملیات با پشتیبانی و همکاری ۷ مرکز بهره برداری و در ۵ جبهه کاری همزمان، از ۲۶ مرداد ماه سال جاری شروع شد؛ که با تعویض نقاط فرسوده در ۲۳ نقطه از جمله برشکاری و جوشکاری برخی از نقاط این خط لوله که در زمین های باتلاقی و نقاط پر ریسک قرار داشته، تعمیرات قطعه اول با همت همکاران با موفقیت به پایان رسید.

سرپرست منطقه با بیان اینکه تعمیرات خط مذکور بدون وقفه در تامین گاز نیروگاه های برق بندرعباس، با تلاش شبانه روزی با موفقیت به پایان رسیده است، افزود: همزمان با انجام این تعمیرات عملیات انشعاب به CGS  روستاهای آبشورک و چهچکور به درخواست شرکت گاز استان هرمزگان صورت پذیرفت تا برگ زرینی دیگر از خدمات خالصانه همکاران شرکت انتقال گاز ایران ورق زده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo