×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پذیرش ۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی هرمزگان

  1. به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حسین عباس‌نژاد با اشاره به پذیرش ۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی استان افزود: پذیرش این تعداد دانش‌آموز در راستای امضای تفاهم‌نامه تاسیس هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی و آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: این تعداد دانش‌آموز در ۲ کلاس ۳۰ نفره در رشته‌های ناوبری و مکانیک موتورهای دریایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرش می‌شوند.

 به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ هنرستان علوم و فنون دریایی شهید اصغر موسی‌زاده در شهرک شهید رجایی همجوار با منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران قرار دارد.

 عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: وجود ۲ بندر بزرگ شهید رجایی و باهنر در نزدیکی این هنرستان نیز زمینه حضور دانش‌آموزان برای بازدید میدانی و آشنایی با ادوات و تجهیزات دریایی و بندری را فراهم می‌کند تا علاوه بر کسب آموزش‌های تئوری در رشته‌های یاد شده به صورت عملیاتی و حضوری نیز از تجهیزات بازدید و تخصص لازم را در همان مکان و عملی بیاموزند.

 وی اضافه کرد: کار ثبت نام هم در آموزش و پرورش در حال انجام است تا از اول مهرماه این هنرستان پذیرش دانش آموز داشته باشد.

گفتنی است؛ در حال حاضر یک‌هزار و ۵۸۳ محصل در ۱۲ مدرسه مستقر در شهرک‌های مسکونی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo