×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
رونمایی از زیباسازی پل ولی‌عصر در بندرعباس + فیلم و عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در مراسم رونمایی از زیباسازی پل ولی‌عصر (عج) که با جشن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) همراه بود، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تشکر از ایثارگران و جانبازان که باعث ایجاد امنیت و آرامش مردم هستند، اظهار کرد: این پل به پل ولی‌عصر (عج) معروف است که رونمایی از زیباسازی این پل همزمان با جشن سالروز امامت حضرت مهدی (عج) همراه بوده و این جشن را خدمت مردم عزیز استان تبریک می‌گویم.

نوبانی گفت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری توجه به زیباسازی شهر و بهبود فضای موجود در مناطق مختلف است که می‌تواند بستر رغبت و علاقه مندی بیشتر شهروندان را به فعالیت‌های مختلف فراهم کند. شهردار بندرعباس افزود: زیباسازی سیمای شهری نه تنها به شادابی و نشاط هموطنان کمک می‌کند بلکه زمینه‌ای را فراهم می نماید تا گردشگران از این فضا بهترین استفاده را کنند.

نوبانی به نورپردازی پل ولی‌عصر اشاره کرد و گفت: زیباسازی این پل توسط شهرداری منطقه دو انجام شده است. ستون‌های این پل از درخت لور و سقف آن به‌صورت سه‌بعدی همراه با تصاویر پرندگان دریایی بوده و نورپردازی زیبایی نیز شده است. شهردار بندرعباس در ادامه به پروژه‌های دیگر شهرداری از جمله ایستگاه کارگری اشاره کرد و افزود: هر هفته پروژه‌های شهرداری در سطح شهر بندرعباس برنامه خواهیم داشت که یکی از این پروژه‌ها ایستگاه کارگری است که به همت شهرداری منطقه یک، سازمان میادین و خدمات شهری و خانه کارگر، به‌زودی در مراسمی به بهره‌برداری خواهد رسید‌.

 

 

نوبانی از افتتاح پارک باغ‌وحش مصنوعی «ساوانا» خبر داد و افزود: در هفته آینده، به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، پارک باغ‌وحش مصنوعی ساوانا که در همجواری پارک دباغیان واقع شده و ۶۴ گونه از حیوانات در آن وجود دارد، به بهره‌برداری خواهد رسید. شهردار بندرعباس در پایان به پروژه‌های دیگر نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های دیگری نیز در شهرک پیامبر اعظم (ص)، گلشهر شمالی و پردیس در دست اجرا داریم که طی مراسم‌هایی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهند شد.

مهدی احمدی،مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس گفت: در راستای زیباسازی پل ولی‌عصر(عج) اقداماتی با هدف زیبایی و بهبود منظر و سیمای شهر و همچنین جلب رضایت شهروندان انجام شده است. احمدی عنوان نمود: برای اجرای این پروژه اقداماتی از جمله رنگ‌آمیزی سقف روگذر به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و بدنه‌سازی ۸ ستون‌ به شکل المان تنه درخت، ساخت و نصب کتیبه طبیعت در ضلع شمالی روگذر به مساحت ۳۹ مترمربع، اجرای چمن مصنوعی به مساحت ۴۰۰ مترمربع، نصب ۷ نیمکت‌ چوبی، رنگ‌آمیزی جداول به طول ۵۰۰ متر، نصب ۱۴ پایه‌ روشنایی و ۶ دستک متصل به سقف جهت نورپردازی روگذر و و نصب جمعاً ۴۴ پایه جهت نورپردازی فضای سبز پیرامون روگذر، نصب یک برج نور و رنگ‌آمیزی دیواره‌های ضلع جنوبی و غربی روگذر به مساحت ۱۰۰ مترمربع انجام شده است.

لازم به ذکر است، در مجموع مساحت کل روگذر و فضای سبز پیرامون که زیباسازی و نورپردازی شده ۱۷۲۰۰ مترمربع است. گفتنی است، رونمایی از این پروژه همراه با برگزاری جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با حضور شهروندان عزیز و هنرمندان برتر استان انجام و همچنین ویژه برنامه‌هایی برای کودکان با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس، برگزار گردید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo