×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در بندرعباس + فیلم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری و فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان برگزار شد.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵ شهید نیروی انتظامی جان شیرین خود را تقدیم امنیت و آسایش کرده‌اند.

وی افزود: دستان پر توان و پاک همکاران خود در نیروی انتظامی می‌بوسیم، چرا که این دستان در برابر قانون‌شکنان مستحکم ایستاده‌اند و یاور مظلومان و مستضعفان هستند.

جاویدان ادامه داد: عهد بسته‌ایم که امنیت و آرامش خود را فدای آرامش و امنیت مردم کنیم و امروز نیز مانند همرزمان شهیدمان عهد می‌بندیم که اگر لازم باشد جان ناقابل خود را فدای آرامش مردم کنیم و هر روز نیز قاطع تر از گذشته مقابل قانون‌شکنان بایستیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۲ هزار و ۸۰۰ فقره پرونده در حوزه‌‌های مختلف انتظامی، تشکیل شده و از این بین ۳۴ هزار و ۹۰۰ نفر به عنوان مضنون و متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده است‌.

وی عنوان‌کرد: در نیمه نخست امسال ۵۵۶ هزار بار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ توسط مردم تماس حاصل شده است که منجر به انجام ۱۴۳ هزار و ۸۰۰ فقره عملیات شده است.

رئیس پلیس هرمزگان عنوان‌کرد: ۳ هزار و ۶۰۰ پرونده کالای قاچاق که با ارزش ریالی هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان دیگر اقدام پلیس در ۶ ماهه نخست امسال بوده است.

جاویدان اضافه کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت بالغ بر ۱۷ میلیون لیتر کشفیات در فرماندهی انتظامی استان داشته‌ایم و به همین اندازه هم سوخت قاچاق در دریابانی هرمزگان کشف شده است.

وی ابرازداشت: در حوزه مواد مخدر بالغ بر ۳۰ تن مواد مخدر در استان کشف شده اسن که امروز در آیینی ۲۰ تن از آن‌ها منهدم خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تاکید کرد: ۳۸۰ دستگاه خودرو که انتقال دهنده مواد مخدر بودند توسط پلیس استان توقیف شدند و با هماهنگی دستگاه قضایی در راستای ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان بالغ بر ۱۳۶۴ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان توقیف یا در فرایند رسیدگی است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo