×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری نشست برنامه ریزی تولید میگوی پرورشی استان برای سال زراعی ۱۴۰۳

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مسعود بارانی با اشاره به اهمیت تلاش در جهت مرتفع سازی مسائل و مشکلات تکثیر و پرورش میگو در هرمزگان با همکاری خود بهره برداران گفت: برنامه ریزی برای آماده سازی اصولی و بهداشتی مزارع، تولید بچه میگوی با کیفیت و سالم، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فنی در مزارع و مراکز تکثیر میگو توسط بهره برداران، ایجاد هماهنگی بیشتر بین تولیدکنندگان و دستگاه های متولی در جهت رفع موانع تولید از اهم برنامه های شیلات استان برای سال زراعی پیش رو است.

بارانی با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فنی تکثیر و پرورش میگو بی شک در درجه اول به نفع خود بهره برداران و مزرعه داران است، بر رعایت آن‌ها و ارتقای مدیریتی در مزارع پرورش میگو تاکیدکرد.

وی افزود در این جلسه مقرر شد آماده سازی مزارع پرورش میگو از نیمه دوم آذر ماه سال جاری آغاز گردد و گروه های پایش شهرستانی بر آماده سازی نظارت نمایند. پیگیری تسهیلات و تخصیص ردیف های اعتباری ویژه از سازمان شیلات ایران برای اصلاح و تغییر ساختار مزارع پرورش میگو، بیمه مراکز تکثیر میگو، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز بهره برداران و کارشناسان، پایش آب ورودی مزارع، را از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست خواند.

گفتنی است، در این نشست نمایندگان و بهره برداران حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش ها و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo