×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تبیین فرهنگ مهدویت بخشی از رسالت کانون های مساجد است/راه اندازی کانون تخصصی مهدویت گواه این مدعاست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسلام خواجه یی در حاشیه برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مهدویت استان هرمزگان ضمن تبریک حماسه غرورآفرین حماس و شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی، از فرهنگ انتظار و مهدویت به عنوان نسخه نجات بخش جامعه بشری یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام در این منظر با آیات و روایات متعدد وجود منجی آخرالزمان را اثبات کرده است، افزود: اگر امروز می خواهیم به سعادت و تعالی برسیم باید دنباله روی فرهنگ اصیل مهدویت باشیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به فلسفه شکل گیری کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت و گفت: تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار بخشی از رسالت کانون هاست.

وی با بیان اینکه در طول سال برنامه های متنوعی با موضوع مهدویت و انتظار با بهره گیری از ابزار هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود، اضافه کرد: راه اندازی کانون تخصصی مهدویت در کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) شهرستان رودان با هدف پیگیری و اجرای منظم و هدفمند برنامه های مهدوی بوده است.

گفتنی است؛ در این آیین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر نصوری معاون فرهنگی بنیاد مهدویت کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران و روحانیون برگزار شد، حجت الاسلام احمد فاضل پور به عنوان مدیر بنیاد مهدویت استان هرمزگان و حجت الاسلام حسین رنجبر مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) و کانون تخصصی مهدویت استان نیز به عنوان معاون بنیاد مهدویت معرفی و از خدمات حجت الاسلام اعتمادی تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo