×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تریبون نماز جمعه باید منادی وحدت باشد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان بستک، با بیان تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در فلسطین، اظهار کرد: حماسه رزمندگان حماس اسلامی درس‌های بزرگی به جهان اسلام داد و ثابت کرد که مسئله فلسطین را پشت میزها نمی‌توان حل کرد؛ چراکه با یک رژیم قانون‌شکن و بی‌هویت روبرو هستیم که به نسبت به هیچ اصول و قاعده انسانی و بشری پایبند نیست.

وی، عنوان کرد: حماس در عملیات اخیر حماسه آفرید ونشان داد که حق فلسطین را باید با شمشیر در میدان نبرد گرفت و نه پشت میز مذاکره و لبخندها. این عملیات مربوط به جهان اسلام است و قطعا جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه مردم فلسطین سهم بیشتری در این پیروزی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم توجه به رسالت‌های نماز جمعه، تصریح کرد: اولین رسال نماز جمعه، رسالت تربیتی و تزکیتی است یعنی نماز جمعه مکانی برای تربیت انسان و تزکیه شناخته می‌شود. برکت نماز جمعه مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید مورد توجه ائمه جمعه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به رسالت آموزشی نماز جمعه، خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک کارگاه آموزشی هفتگی است که ائمه جمعه معارف الهی را به مردم آموزش می‌دهند.

وی، با اشاره به نقش بصیرتی نماز جمعه، بیان کرد: تریبون نماز جمعه باید به جامعه روشنگری بدهد به همین جهت ائمه جمعه باید در طول مدت یک هفته فعالیت و تحرکات دشمن را رصد کنند و جامعه را نسبت به برخی از موضوعات آگاه و حق را از باطی تبیین کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اساسی‌ترین رسالت نماز جمعه را تقویت وحدت دانست و تشریح کرد: امروز دشمن وحدت و امنیت کشور را هدف قرار گرفته است چراکه اگر وحدت جامعه برهم خورد، امنیت نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت به همین جهت تریبون‌های نماز جمعه اهل سنت و شیعه باید منادی وحدت باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، تریبون نماز جمعه را خاری در چشم دشمنان دانست و اظهار کرد: تریبون نماز جمعه به واسطه ایستادگی در برابر دسیسه دشمنان خارچشم دشمنان است؛ چراکه نماز جمعه را شانی را شئون حاکمیت دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo