×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیست و سومین قرارگاه جوانی جمعیت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعلی جاودان در این جلسه گفت: ویزیت، آموزش و انجام اقدامات تشخیصی و درمانی اولیه زوجین نابارور در مراکز ناباروری سطح استان در حال انجام است و زوجین می توانند جهت دریافت مشاوره و ویزیت اولیه به مراکز درمانی مراجعه کنند.

جاودان افتتاح مهد کودک نشاط ویژه کودکان پرسنل دانشگاه در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبراعظم (ع) را یکی از اقدامات خوب دانشگاه در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد و از تمام کسانی که در راه اندازی محل آموزش و پرورش کودکان در دانشگاه تلاش کردند تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه بر آموزش و اطلاع رسانی عمومی در خصوص برنامه جوانی جمعیت و فرزندآوری در سطح جامعه تاکید و تصریح کرد: آموزش و اطلاع رسانی در سطح جامعه باید توسط مراقبین سلامت، بهورزان و سفیران سلامت انجام شود همچنین فضای مجازی بعنوان یک ابزار آموزشی مناسب این ظرفیت را فراهم کرده است که آموزش ها تا دورترین مناطق ارائه شود.

جاودان بر آموزش همگانی در خصوص عوارض سقط جنین تاکید کرد و گفت: تشکیل کارگاه سقط جنین در معاونت درمان و نظارت بر سقط های غیرقانونی، نظارت بر مراکز درمانی و مشاوره ایی، نظارت بر داروخانه ها و آموزش عوارض سقط جنین به عموم جامعه در حال انجام است.

در این نشست که به ریاست دکتر غلامعلی جاودان برگزار شد مصوبات جلسه قبلی پیگیری و اعضای کمیته های تخصصی به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده و همچنین برنامه ها و چالش های موجود پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جلسه بر همکاری و تعامل کمیته ها در پیشبرد اهداف و مصوبات جلسه تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo