×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد کلید خورد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ارسلان مالکی گفت: با توجه به اصل ۳۱ قانون اساسی که در آن تامین مسکن با رعایت اولویت افراد نیازمند از وظایف نظام جمهوری اسلامی به شمار آمده و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه تامین مسکن محرومان، مسکن مشارکتی در اراضی ملی و تامین اراضی واقع در حریم عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: به دنبال این هستیم که این تفاهم‌نامه را با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته در ساخت مسکن و استفاده از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون اجرا کنیم.

او گفت: بسته سرمایه‌گذاری برای زمین‌ها تامین شده و از این ظرفیت باید برای ارتقای ساخت‌وساز استفاده شود.

مالکی گفت: اعتبار ساخت۵۰ هزار واحد مسکن اقشار کم درآمد و محرومان در این تفاهم‌نامه از محل منابع صندوق ملی مسکن و حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) تامین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: باتوجه به رویکرد وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ظرفیت روستاهای همجوار شهرها، موضوع تفاهم‌نامه بدین‌گونه است که وزارت راه و شهرسازی درصدد استفاده از ظرفیت زمین‌های موجود داخل محدودۀ روستایی برای ساخت مسکن برای اقشار واجد شرایطی است که در شهرها ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین عنوان کرد: براساس این تفاهم‌نامه، سازمان ملی زمین و مسکن اراضی داخل محدوده روستاهایی که در حریم شهرها واقع شده‌اند را برای ساخت مسکن در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo