×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
محکومیت جنایان رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و بیمارستان المعمدانی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، کادر درمان و پرسنل بیمارستان خلیج فارس بندرعباس با تجمع در این بیمارستان، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت تعداد زیادی از بیماران، کادر درمان و مردم عادی در این بیمارستان شد را محکوم کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در این تجمع گفت: وظیفه اخلاقی، شرعی، قانونی، شغلی و انسانی ماست که از مظلومان این حادثه حمایت کنیم.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: رژیم جعلی اسرائیل سال‌ها پیش قسمت‌های زیادی از کشورهای سوریه و لبنان را به تصرف خود درآورده بود اما امروز شاهد هستیم که تا کجا مجبور به عقب نشینی شده‌اند.

مومنی ادامه داد: سنگ‌هایی که در آن روزها توسط فلسطینیان به سوی اشغالگران پرتاب می‌شد امروز به موشک و اسلحه‌های مجهز تبدیل شده است که می‌تواند آنها را به نابودی نزدیک کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اسرائیل کمتر از ۲۵ سال عمر خواهد کرد اما امروز حتی با این جنایاتی که انجام می‌دهد عمر آنها کمتر از این خواهد بود.

مومنی بیان کرد با اقدامات و تلاش‌هایی که جبهه مقاومت در حال انجام دادن است هر روز شاهد افول و از بین رفتن رژیم اسرائیل هستیم.

مومنی عنوان کرد: زحمات افراد زیادی به ویژه شهید سردار سلیمانی است که امروز شاهد این هستیم که جبهه مقاومت در حال انجام کارهای بسیار بزرگی در مقابل رژیمی است که در جنایت هیچ چیزی را نمی‌شناسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: جنایاتی که در غزه در حال انجام است برای ما قابل تحمل نیست چرا که شاهد شهادت زنان و کودکان زیادی در این شرایط هستیم و خون‌هایی که ریخته می‌شود زمینه‌ای خواهد شد که به زودی جبهه مقاومت پیروز شده و این غده سرطانی از روی زمین برچیده شود.

وی گفت: ما به خاطر همدردی با مردم و کادر درمانی غزه در این مکان جمع شده‌ایم تا به آنها بگوییم که شما تنها نیستید و ما در کنار شما خواهیم بود و اگر نیاز باشد به کمک آنها خواهیم رفت.

در ادامه معاون سپاه امام سجاد استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: حرکتی که شما انجام دادید حرکت انسانی و دینی در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی است که با بمب‌های سنگرشکن آمریکایی، بیمارستان المعمدانی در غزه را هدف قرار داده و بیماران، کادر درمان و مردم عادی که به آنجا پناه برده بودند را به شهادت رساندند.

سرهنگ طالب احمدی نیا اظهارداشت: عملیاتی که در فلسطین اشغالی توسط جبهه مقاومت در حال انجام است یک عملیات تاثیرگذار و دشمن شکن می‌باشد و رژیم صهیونیستی همچنان در شوک این حمله قرار دارد.

احمدی نیا بیان کرد: پیش از انجام این عملیات نیز رژیم صهیونیستی مردم فلسطین و به ویژه غزه را به شهادت می‌رساند و آنها امنیت نداشتند و مورد حمله قرار می‌گرفتند.

وی ادامه داد: مدارس، بیمارستان و مراکز مراقبت از معلولین طی سال‌های گذشته توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین مورد هدف قرار گرفته و تعداد زیادی از مردم به شهادت رسیده‌اند.

احمدی نیا بیان کرد: یک ماه قبل از شروع عملیات طوفان الاقصی، ۲۷ تهاجم سنگین و نیمه سنگین توسط رژیم صهیونیستی بر علیه فلسطینیان انجام شد که تعداد زیادی از مردم را به خاک و خون کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین به این نتیجه رسیدند که باید به این تهاجمات یک طرفه پایان داده و پاسخ این حملات را به سران رژیم صهیونیستی بدهند و اگر این اقدام را انجام نمی‌دادند تهاجمات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه داشت.

معاون سپاه امام سجاد استان هرمزگان عنوان کرد: جبهه مقاومت برای اثبات توانمندی خود و بازدارندگی از حملات بیشتر مجبور به انجام این عملیات شد.

وی اظهار داشت وظیفه انسانی ما ایجاب می‌کند که از مظلومان جهان حمایت کنیم. همچنین بر اساس شریعت اسلام وظیفه داریم که از این مظلومان دفاع نماییم.

احمدی نیا افزود: بر اساس وظیفه ملی نیز باید از مظلومان دفاع کنیم و با دشمنان در هر کجای دنیا که هستند مقابله نماییم چرا که اگر این کار را نکنیم باید در خاک خود با آنها مبارزه نماییم.

وی در پایان با تقدیر از حرکت خودجوش و جهادی کادر درمانی و پرسنل بیمارستان خلیج فارس گفت: رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.

در این مراسم بیانیه مدیریت درمان تامین اجتماعی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به بیمارستان المعمدانی قرائت و شرکت‌کنندگان در این مراسم این بیانیه را امضاء کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo