×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید بشیری مجتمع ایزوایکو

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،جناب سرهنگ اسلامی  در اقشار بسیج، در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید پایگاه عنوان کرد: بسیج، مایه عزت نظام است و بسیجی‌ها باید خود را برای مقابله با جنگ نرم و سرد آماده نمایند.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اقشار بسیج در ادامه تصریح کرد: همانطور که در سخن بزرگان نظام آمده است بسیجی همیشه در جبهه و سنگر نبرد با دشمن بیدار و هوشیار است و امروز بسیجیان سنگر اقتصادی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با تلاش، خلاقیت و نواوری سرآمد هستند و توانسته اند عزت و سرافرازی را برای کشور به ارمغان آوردند.

در ادامه سرهنگ شهبازی رئیس سازمان بسیج کارخانه‌جات و ادارات استان هرمزگان گفت: ماموریت انقلاب اسلامی تمام نشده است و کشور شرایط حساسی را سپری می کند و باید با آمادگی کامل در تمام صحنه‌ها حاضر باشیم و در تمام لحظات پیرو و گوش به فرمان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» باشیم.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج باید مرکز رویش ارزش‌ها باشند و در این مسیر با برنامه‌ریزی منظم و دقیق حرکت کنیم و دستاوردهای خوبی را به ثبت برسانیم.

در ادامه دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو بیان کردبسیج یک ظرفیت است و هرکجا که بسیج ورود کرد تأثیرگذار بود، بسیج این شجره طیبه  و نام بزرگی که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی  امام راحل (ره) بر آن نهاد، شأن بالایی دارد و ما باید شأن بسیج را حفظ کنیم و روحیه بسیجی را در کار و پروژه ها حفظ کنیم.

ضربی همچنین با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی»  ” همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد؛ این را باید همه بدانند. “ ، افزود در گذشته بسیج حضور فعال در جنگ و دفاع مقدس داشت الحق و انصاف کارهای بزرگی کردند که شاهد اثراتش هستیم، امروز اما جنگ، جنگ اقتصاد است و ایزوایکو در این جنگ با تمام توان و تلاش همکاران پیروزمندانه میجنگیم و در این راه نیازمند حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه بویژه ادارات و صنایع مرتبط با صنعت دریایی هستیم؛ بطور مثال در هفته ای که گذشت ما در رقابت با یاردهای منطقه بخصوص عمان و دبی موفق به پذیرش یک فروند شناور خارجی شدیم که این باعث افتخار است و همه باید بدانند در جبهه جنگ اقتصاد چه میگذرد، همه ی ما بسیجی هستیم و در جبهه پروژه ها باید بجنگیم.

مدیرعامل ایزوایکو ادامه داد: پایگاه مقاومت بسیج مستقر در مجتمع ایزوایکو تاکنون در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تعامل بسیار خوبی با منابع انسانی و ارتباطات این مجموعه داشته و امید داریم در سایه همدلی و کارگروهی این حرکت ارزشمند تداوم داشته باشد.

سلمان ضربی، در ادامه عنوان داشت:پایگاه های مقاومت بسیج رکن اصلی تربیت نسل امروز و بستری برای فعالیت سالم جوانان هستند و پایگاه‌های فعال در مجتمع ایزوایکو و شهرک های مسکونی این مجتمع می‌تواند در این راستا ‌زمینه‌ی آموزش کارکنان خلاق، کارآمد و جهادی را فراهم آورد.

مدیرعامل ایزوایکو گفت: بسیج و پایگاه‌های بسیج برگرفته از انقلاب اسلامی و مردم است و رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طول این چند دهه، اهمیت خاصی برای تقویت پایگاه‌های بسیج قائل بوده اند و این نشان می دهد که به مرور زمان باید شاهد گسترش تفکر بسیجی در سطح کشور باشیم.

در این آیین محمد امین سالاری بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید بشیری ایزوایکومعارفه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo