×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرهنگ توسعه‌ی پایدار در ورزش باید دراولویت باشد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد آشوری تازیانی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در نشست صمیمی ودیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونین اداره کل ، ضمن تبریک هفته ی تربیت بدنی به ورزشکاران و متولیان عرصه ی  ورزش، اظهار داشت: در هفته‌ی ورزش فرصتی است که عملکرد اداره کل  در این حوزه به تصویر کشیده شود و مردم در جریان آمار و‌فرایندها قرار گیرند،

وی ادامه داد: فرهنگ توسعه ی پایدار در ورزش را باید مد نظر باشدو ورویکرد مجلس هم رویکرد حمایت از ورزش در ابعاد و عرصه‌های مختلف بوده است که یکی از این موارد افزایش سرانه فضاهای ورزشی است.

نماینده مردم هرمزگان در بهارستان رویکرد مجلس را رویکرد حمایتی دانست و بیان کرد : اگر ما بخواهیم روند شاخص ها را بهبود ببخشیم اولا باید قاعده ی تعیین اولویت ها را تعیین کنیم  و اگر ما بعنوان نمایندگان مجلس، شما بعنوان مدیران تخصصی ورزش و جناب آقای دوستی  استاندار محترم هرمزگان هم بعنوان نماینده ی عالی استان در دولت ، همه به این قاعده استوار باشند توسعه پایدار و متوازن خواهد شدکه دراین راستا از تلاشهای مهندس دوستی استاندار هرمزگان تشکر میکنم.

آشوری در ادامه به کار جمعی اشاره کرد و افزود : کارهای خوبی در حوزه ورزش انجام شده است و هفته ی ورزش فرصت خوبی است برای اینکه شما مدیران و مسئولان ورزش ، عملکرد خودتان را به تصویر بکشید و مردم در جریان کمبودها و فرآیندها باشند و اینکه کجا بودیم، براساس برنامه به کجا رسیدیم و باید به کجا برسیم.

وی در ادامه افزود: دقت کردید ساخت سالن های ورزشی یک جا وجود دارد ویک مکان بی بهره از آن است و اینکه ساخت آن در کجا اتفاق بیافتد اگر هم دستگاه های تخصصی و هم نظام برنامه ریزی و هم شورای برنامه ریزی و توسعه مشخص کنند این اتفاق در کجا باید انجام شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از ما انتظارات مختلفی دارند خاطر نشان کرد: مردم از ما نمایندگان انتظارات مختلفی دارند، اگر منابع سرشاری باشد ما هم واقعا از خوشحال می شویم سالن ورزشی و زمین چمن بسازیم و همه ی امکانات را محیا کنیم ولی همیشه در معرض محدویت های منابع و فَوَران نیازها هستیم و به همین خاطر برای اینکه مطالبات، منطق صحیح در جهت حلش پیدا کند اولویت دادن بر اساس برنامه آمایش یکی از بحث های جدی و اساسی است.

این مقام مسئول در بهارستان به تلاش جمعی اشاره کرد و تصریح کرد: اگر تلاش جمعی  در تجهیز منابع داشته باشیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی در ادامه به استان هرمزگان و استعداد های خاص آن اشاره کرد و بیان داشت : استعداد هرمزگان استعداد خاصی به لحاظ ورزشی است که می تواند کانون برگزاری مسابقات منطقه ای باشد و برای اینکه به این کانون تبدیل شود حتما باید زیرساخت ها و تجهیزات لازم را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به کارهای صورت گرفته در خصوص ورزش استان، بیان کرد: حرکت های خوبی در موارد مختلف صورت گرفته و بعضی از کارها معطل مانده است و برای اینکه بخشی از آنها از معطلی رهایی پیدا کند نیاز به یک باز خوانی ایده ها ، روش ها، عملکردها و برنامه ها است و شما مسئولان می توانید در این هفته که هفته ی تربیت بدنی است به این موضوعات بپردازید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo