×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پروژه آبرسانی به مجتمع درپهن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عبدالحمید حمزه پور در این مراسم با قدردانی از حمایت های استاندار هرمزگان و حمایت دولت مردمی در اجرای پروژه های آبرسانی و مشارکت خیر حاج اکبر ابراهیمی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) افزود: تلاش ها و هم افزایی ها همواره کارگشاست و بخش سندرک میناب نیز با همین مشارکت ها به آب شرب پایدار دست یافت.

وی افزود: تابستان امسال شاهد اتفاقات خوشایند و ماندگاری در بخش سندرک بودیم که از جمله آن می توان به پایداری آب شرب مرکز این بخش و سه روستای درپهن، رپگاه و اسلام آباد اشاره کرد.

حمزه پور با قدردانی از مشارکت خیر حاج اکبر ابراهیمی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) افزود:  استان هرمزگان با وسعت بالای آن، نیازمند بهبود وضعیت آب ۱۸۰۰ روستای تحت پوشش آن است که با مشارکت خیرانی همچون حاج اکبر ابراهیمی می توان وضعیت آبی استان را بهبود بخشید.

مدیرعامل آبفا در ادامه به حجم عملیات این پروژه اشاره کرد و گفت: با هدف بهبود و تامین نیاز آبی روستاهای درپهن، رپگاه و اسلام آباد، ۱۵.۲ کیلومتر شبکه توزیع، ۵.۸ کیلومتر خط انتقال و یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی اجرا و احداث شده است.

حمزه پور افزود: در اجرای این پروژه ۳۵۰ انشعاب جدید نصب شد که جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در اجرای این پروژه ۱۶ کیلومتر از لوله های مورد نیاز توسط خیر بزرگ حاج اکبر ابراهیمی تامین شده است.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) نیز نیز در این مراسم با قدردانی از سخاوت حاج اکبر ابراهیمی افزود: تاکنون در حوزه آبرسانی، لوله برای اجرای خط انتقال و شبکه توزیع با مشارکت این خیر تامین شده است.

خیر حاج اکبر ابراهیمی نیز در این مراسم با بیان اینکه آب مهر فاطمه زهراست، افزود: من با مشارکت در کارهای خیر و آبرسانی به وظایف دینی خود عمل می کنم.

وی با بیان اینکه من اموالم را وقف آبرسانی کرده ام افزود: هر شخصی می تواند مقداری از درآمد خود را صرف کارهای خیر همچون آبرسانی کند و قطعا پاداش آن را خداوند متعال به او خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo