×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
ظرفیت های هرمزگان برای اجرای طرح تکام کم نظیر است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی اکبر دُر در نشستی با دستگاه های اجرایی استان هرمزگان اجرای طرح تکام را انسجام بخشی به خدمات کلیه دستگاه ها و ارگان ها در روستا تعریف کرد و اظهار داشت: تکام مخفف توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با رویکرد مهاجرت معکوس به روستاها است.

وی با بیان اینکه قرار نیست با این طرح، چارت و ساختار جدیدی در استان ایجاد شود افزود: البته محور این طرح ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در روستاهای هدف این طرح است.

وی با بیان اینکه هرمزگان یکی از استان های با ظرفیت برای اجرای این طرح است خاطر نشان کرد: یکی ملزومات تکام بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در روستاهاست که هرمزگان در این زمینه کم نظیر است.

نماینده وزیر کشور در این طرح یادآور شد: با روحیه ای که امروز در مسئولین دستگاه های اجرایی هرمزگان مشاهده کردیم امیدواریم این طرح در روستاهای هرمزگان به نتایج ملموس و اثربخش برسد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشریح اقدامات استان در اجرای طرح تکام بیان داشت: دبیرخانه طرح در استانداری راه اندازی شده و گروه های داوطلب درسطح استان شکل گرفته و کارگروه اجرایی آن نیز تشکیل شده است و با همراهی فرمانداران و دستگاه های اجرایی به نوعی وارد فاز اجرایی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo