×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
اجرای تعرفه‌های جدید خدمات بندری و دریایی در هرمزگان آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حسین عباس‌نژاد روز سه‌شنبه افزود: تعرفه‌های جدید با هدف مقابله با رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور تعیین شده و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصاد دریا محور کشور است.

به گفته وی؛ براساس کتابچه تعرفه‌ای جدید و در راستای حمایت از صاحبان کالا و اجرای سیاست‌های تشویقی برای سرعت‌دادن به خروج کالا از بنادر و گمرکات، صاحبان کالاها می‌توانند در صورت خروج کالا خود در مدت زمان کمتر از ۳۰ روز از تخفیف ۴۰ درصدی هزینه انبارداری برخوردار شوند.

منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور دارای ۱۸ باب انبار مسقف به مساحت ۱۳۰ هزار مترمربع با ظرفیت افزون‌بر ۳۵۰ هزار تُن، ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی، ظرفیت ۱۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک، ۹۰ هزار متر مربع محوطه بارانداز و همچنین تعداد سه پایانه نگه‌داری فرآورده‌های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تن است.

گمرک شهید رجایی بندرعباس یکی از بزرگترین گمرکات کشور محسوب می‌شود که در ۱۳۷۶ راه‌اندازی شده و توان پذیرش بیش از ۱۰۰ میلیون تُن بار در سال را دارد.

گمرک شهید باهنر نیز بعد از گمرک شهید رجایی مهم‌ترین گمرک جنوب کشور است که در شمال خلیج‌فارس و در نزدیکی مناطق آزاد کیش و قشم قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo