×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شما اثبات کردید که می‌توانید/ برای برون‌رفت از مشلات به درون خود نگاه کنیم

احمد مرادی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز “کارگر” و “ایمنی و بهداشت حرفه‌ای” در مجتمع پتروصنعت گارمرون برگزار شد بیان داشت: در تمام همایشات و مراسماتی که بنده حضور داشتم همواره از مهندس واحدی تقدیر به عمل آمده است که نشان از فعالیت کم نقص یا بی‌نقص تیم مجتمع پتروصنعت گامرون دارد.

وی با بیان اینکه در این شرایط، پیشرفت و افتخارآفرینی کار هر مرد و زنی نیست، اظهار کرد: اگر خدای ناکرده این مجموعه نتواند موفق شود، قطعا ضعف از پرسنل مجتمع نیست بلکه ایراد از مدیران و مسئولان است زیرا شما اثبات کردید که در سخت‌ترین شرایط هم می‌توانید برای استان افتخارآفرینی کنید.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: معنی و مفهوم نامگذاری سال‌های متوالی در خصوص اقتصاد و اشتغال، پویاتر و فعال‌تر شدن مسئولان در این زمینه است.

مرادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل دلسوزی مردم است اما متاسفانه بسیاری از موارد مهم انقلاب رو به فراموشی و کم‌رنگی رفته است.

وی تشریح کرد: نگاه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی حل مشکلات فعالان و کارفرمایان اقتصادی باشد. نباید به گونه‌ای شود اگر شخصی به خواسته ما عمل نکرد او را نابود کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه برای کارگر آینده شغلی است، اظهار کرد: در خصوص مجتمع المهدی اعتقاد بنده بر این بود که در کشور چند هزار میلیارد سرمایه به دست شخص نا اهل افتاده بود و آینده شغلی تمامی کارگران به شدت در خطر بود. هنگامی که موضوع با وزیر وقت اقتصاد مطرح شد گفتند “قانون دست ما را باز گذاشته است و ما نیز چنین می‌کنیم”.

مرادی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که در هر جایگاهی هستیم پاک زندگی کنیم، اذعان کرد: ما باید تلاش کنیم که در هر شغل و جایگاهی که قرار داریم کار خود را به بهترین نحو و پاک انجام دهیم چرا که موفقیت کشور یک همت جمعی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه ما نباید خود را با حکومت طاغوت مقایسه کنیم، تشریح کرد: شاه یک فرد فاسد و خوش‌گذران بود اما ما نباید خود را با حکومت طاغوت مقایسه کنیم بلکه باید با کشورهای دیگری مقایسه کنیم و ببینیم از 40 سال گذشته تا کنون چه پیشرفتی کرده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان افزود: سفیر ایران در چین می‌گفت که در کشور چین در طی مدتی 800 میلیون نفر را به طور همزمان از زیر خط فقر بالا آوردند برنامه‌ای جامع نیز برای باقی جمعیت زیر خط فقر دارند.