×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آقای دادستان ورود کنید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در حالی که ۶ تن از اعضا به همراه رئیس شورا و مهمانان در صحن شورا حضور پیدا کرده بودند تا در جلسه صدم شورا از هدیه کاظمی ورزشکار افتخار آفرین استان در بازی‌هایی آسیایی هانگژو تجلیل کنند،با غیبت ۵ عضو مخالف و به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضا،جلسه تنها به تجلیل از این ورزشکار اختصاص یافت.

نکته مهم اینکه،اعضای مقابل رئیس که در جلسه حضور پیدا نکردند تا دقایقی قبل از آغاز جلسه در محل کار خود در شورا حضور داشتند.

انتظار این بود اعضای جناح مقابل به احترام ورزشکار قهرمان شهرمان در این جلسه شرکت می کردند.

نکته تاسف بارتر اینکه دو تن از اعضای مخالف رئیس شورا، خود را از حامیان ورزش استان و به قولی خاک خورده ورزش می دانند.

یکی از این اعضا هفته گذشته در نطقی، حمایت کامل خود را از جامعه ورزش استان اعلام کرده بود.

یکی از نمایندگان بندرعباس درپارلمان محلی هم در راس هیات ورزش های همگانی استان قرار دارد.و انتظار بود به احترام تکریم از افتخار آفرینی ورزشکار هرمزگانی در این نشست بود

عدم حضور تعمدی اعضای مقابل و تشکیل نشدن جلسه گذشته چندین مصوبه مهم درخصوص آسفالت محلات بافت فرسوده و … که قرار بود مورد بررسی قرار بگیرد،بلاتکلیف ماند.

چندی پیش رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در نشست هم اندیشی مسئولین قضایی استان هرمزگان با شهردار بندرعباس، شهرداران مناطق و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس از اعضای شورای شهر بندرعباس خواست، هر چه سریعتر جلسات لغو شده خود را با برگزاری نشست‌های فوق‌العاده جبران کنند. چرا که بخش قابل توجهی از مصوبات و تصمیم گیری ها معطل مانده است.

در آن جلسه «مجتبی قهرمانی» تاکید کرده بود : در صورت ادامه این روند با توجه به نگرانی های منعکس شده از سوی مردم به دستگاه قضایی، دادستان بندرعباس در راستای صیانت از حقوق عامه به این موضوع ورود خواهد کرد.

مردم بندرعباس کسانی را که داعیه خدمت دارند و با رای شان صندلی شورا را اشغال کرده اند و به فکر حل مشکلات شهروندان نیستند هرگز نخواهند بخشید.

آقایان لطفا دست از شعاردادن و ظاهرنمایی پیگیری مشکلات مردمی و به فکر منافع شخصی خود بودن بردارید. تردیدی نیست این رفتار ها پایمال کردن حق عامه است و هرگز فراموش نخواهد شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo