×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ایزوایکو رکورد تعمیرات غول پیکرها را شکست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، نفتکش ۱۱۳ هزار تنی خارجی که با پرچم و مالک خارجی از میان ایران، عمان و دوبی، کشور ایران و درای داک ایزوایکو را جهت انجام تعمیرات انتخاب کرده بود صبح امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲  این مجتمع صنعتی را ترک کرد.

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو عنوان کرد:این کشتی از نوع کشتی های غول پیکر افرامکس است که همکاران ما در رقابت با کشورهای جنوبی خلیج فارس مثل دوبی و امارات موفق به پذیرش شدند و خوشبختانه کارهای اجرایی این شناور به نحو احسنت انجام شده است.

ضربی افزود این اولین بار است در ایزوایکو و کشور که یک شناور با این اندازه و حجم کار در مدت ۱۵ روز مورد بازسازی و تعمیرات قرار میگیرد.

به گفته مدیرعامل ایزوایکو تعمیراتی که در این کشتی صورت گرفته از نوع تعمیرات پیشرفته موتوری بوده که علاوه بر تعمیرات سازه ای و سایر تعمیرات مورد نیاز شناور، دو عدد از سیلندرهای شناور نیز مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفتند.

سلمان ضربی در ادامه بیان داشت یکی از سیاست های تیم مدیریتی ایزوایکو ورود به بازارهای بین المللی در جهت ارزآوری برای کشور است و ما در تلاشیم که نه تنها از خروج ارز جلوگیری کنیم بلکه زمینه های ارزآوری برای کشور را فراهم و تقویت کنیم. و باوجود اینکه ما در گذشته چندین شناور خارجی پذیرش کردیم، این شناور میتواند دریچه ای باشد برای ورود به بازارهای بین المللی.

مدیرعامل ایزوایکو افزود در تماسهای تلفنی که با دفتر امارات مالک شناور داشتم نمایندگان شرکت از کیفیت و سرعت کار رضایت کامل داشتند و ما امیدوار هستیم با رضایتی که حاصل شده بتوانیم کشتی های بیشتری از این خط کشتیرانی جذب کنیم.

بنا بر گفته های مدیرعامل ایزوایکو برنامه کاری و تعمیراتی گروه های شناوری ایزوایکو تا پایان سال تکمیل است و امروز بالای ۹۵ درصد ظرفیت تعمیراتی این مجتمع بزرگ صنعتی تکمیل است.

مدیر تعمیرات این پروژه افزود در این شناور ۱۸۲۰۰ متر سند بلاست و رنگ آمیزی طی ۸ روز انجام شد و ۲۰ تن تعمیرات سازه ای، سرویس تمامی شیرآلات موتورخانه و تعویض ۳۰۰ متر لوله در سایزهای مختلف از ۴ تا ۱۴ اینچ از بخشی از کارهایی بود که در این مدت انجام شده است.

کاپیتان هادی نصیری ناظر دریایی این شناور غول پیکر ضمن تشکر و قدردانی از تمامی پرسنل ایزوایکو بخصوص عوامل درای داک ایزوایکو، از دقت بالا و روند انجام کارها در ایزوایکو ابراز رضایت کرد.

مهندس علی ادهمی مدیر فنی شرکت مالک شناور نیز از سرعت و هماهنگی در انجام کارها و همچنین اهمیت به ایمنی در کار تشکر کرد و افزود بالا بردن سرعت  کارها به نحوی که بتوان کار ۲۲ روزه را ظرف مدت ۱۵ روز انجام داد نیازمند دقت و هماهنگی بالایی دارد که این موضوع به وضوح در کار مهندسان و پرسنل ایزوایکو قابل لمس و مشاهده بود.

در پایان کاپیتان ارشد این نفتکش، کاپیتان یوری گفت: خیلی خوشحالم که در یارد شما حضور دارم و باید در مورد حرفه ای بودن و سرعت کاری که در این درای داک انجام شد بگویم کاری که قرار بود در ۲۲ روز انجام شود ۱۵ روزه به پایان رسید که این در کنار رعایت ایمنی و هماهنگی واقعا بی نظیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo