×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
ضرب الاجل یک ماهه رئیس کل دادگستری هرمزگان برای مناسب سازی محوطه راه آهن بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در راستای نظارت بر حسن اجرای قوانین و پیگیری حقوق عامه با توجه به درخواست های مکرر شهروندان بندرعباسی، مجتبی قهرمانی از ایستگاه راه آهن بندرعباس و سالن ترمینال آن بازدید کرد.

در جریان این بازدید که مدیرکل جدید راه آهن استان هرمزگان، معاون فنی و زیربنایی این اداره کل، فرمانده پلیس راه آهن و سایر مسئولین مربوطه نیز حضور داشتند، نحوه ارائه خدمات به مسافران و امکانات موجود خطوط ریلی از نزدیک مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این بازدید پس از شنیدن توضیحات مسئولان راه آهن استان، دستور داد با توجه به مطالبات مردم و مشاهدات خود، اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات مناسب و در شأن مسافران در ایستگاه راه آهن بندرعباس صورت پذیرد.

قهرمانی همچنین با بیان اینکه ورودی سالن ترمینال ایستگاه قطار بندرعباس منظره زیبایی ندارد و سالیان متمادی به حال خود رها شده است، ضمن ابراز تأسف از وضعیت موجود، گفت: محوطه این ایستگاه و پارکینگ آن علیرغم تذکرات مکرر و متعدد هنوز وضعیت نامطلوبی دارد و چاره اندیشی برای ساماندهی به آن لازم است.

وی همچنین ضمن مذاکره با مسئولان شهرداری بندرعباس و مدیرکل جدید راه آهن استان، ضرب الاجل یک ماهه ای را برای مناسب سازی محوطه ایستگاه راه آهن بندرعباس و پارکینگ آن تعیین کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه حدود دو سال قبل نیز دستوراتی در این خصوص صادر شده که متأسفانه به خوبی اجرا نشده است، خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی ایستگاه راه آهن بندرعباس از مصادیق نقض حقوق عامه است و مردم انتظار دارند که مدیریت به نحوی باشد تا بتوانند با توجه به پرداخت وجه از خدمات مناسبی بهره مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo