×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
گره‌های اقتصادی کشور با تقویت بخش خصوصی باز می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی هرمزگان اظهار داشتند: در برهه کنونی که مشکلات اقتصادی دنیا را تحت الشعاع قرار داده است اهمیت بخش خصوصی و نقش آن در رونق اقتصاد بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

محمد آشوری در این رابطه اظهار داشت: بانک ها از یک سو و قوانین و بخشنامه های مخل کننده از سویی دیگر تولیدکنندگان را در تنگنا قرار داده است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس جایگاه واقعی خود را در استان به خوبی پیدا کرده است، از تلاش های بی وقفه ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای شکوفایی اقتصادی استان تقدیر کرد.

آشوری تاکید کرد: میزان تاثیرگذاری اتاق بازرگانی هرمزگان در برهه کنونی قابل مقایسه با دوره های قبلی نیست و اتاق بازرگانی هرمزگان مورد وفاق و اعتماد بخش دولتی و بخش خصوصی است.

احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه بیان داشت: استفاده از ظرفیت های طلایی و تجاری استان هرمزگان نباید در پوشش بخشنامه ها و قوانین دست پاگیر مورد غفلت واقع شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه اتاق بازرگانی هرمزگان در دور نهم و دهم توانسته است جایگاه بخش خصوصی در استان را به نقطه قابل قبولی برساند و کرسی های متعددی در حوزه استانی و ملی کسب نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo