×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
دفتر مستقل انجمن حمل‌ و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی هرمزگان افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی و فعالیت این انجمن در راستای تقویت و توسعه مناسبات تجاری در سطح کشوراست، گفت: ظرفیت هرمزگان ازلحاظ هوایی، دریایی، زمینی و ریلی واقعاً در سطح کشور بی‌نظیر است و دنیا این ظرفیت را بهتر از ما شناسایی کرده است.

وی که در حاشیه آغاز به کار انجمن حمل‌ونقل و لجستیک هرمزگان در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با قدردانی از محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی استان در راستای تسهیل در امور بازرگانان و ایجاد انجمن‌های تخصصی ادامه داد: هرمزگان به‌نوعی پایتخت حمل‌ونقل کشور محسوب می‌شود،حمل‌ونقل به لحاظ تجاری و اقتصادی از اهمیت برجسته‌ای برای ایران و کشورهای منطقه برخوردار است و این موضوع اهمیت هرمزگان را دوچندان می‌کند.

مرادی با بیان اینکه آن میزانی که دنیا به ظرفیت استان هرمزگان واقف است، متأسفانه در درون خودمان این اطلاعات لازم را کسب نکردیم و به همین دلیل دنبالش نبودیم، تصریح کرد: بر اساس فعالیت این انجمن، ما می توانیم ارتباطاتمان را با دنیا بیشتر کنیم و از این ظرفیت خدادادی بیشترین بهره را ببریم.

وی تاکید کرد: امروز به دنبال این هستیم که بتوانیم در کنار اشتغال، اقتصاد پایداری را رقم بزنیم و امید است این انجمن بتواند با همراهی مجمع نمایندگان گام های بلندی در این عرصه بردارد.

مهران نجاتی رئیس انجمن حمل‌ونقل و لجستیک هرمزگان ،ایده تشکیل انجمن را از سوی اتاق بازرگانی ذکر کرد که پروانه تأسیس و فعالیت این انجمن از اتاق ایران اخذشده است.

وی ادامه داد:این انجمن درواقع یک انجمن فراگیر حمل‌ونقل است و تنها استان دارای این انجمن هستیم ومی طلبید که انجمن تخصصی فراگیر را در ذیل اتاق بازرگانی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه مأموریت این انجمن حل مشکلات فعالان حوزه حمل‌ونقل در دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و حاکمیتی است، اظهار داشت: طبق قانون بهبود فضای کسب‌وکار تعریف‌ شده در اتاق بازرگانی،ما ذیل اتاق بازرگانی هستیم، می‌توانیم از درگاه اتاق بازرگانی استفاده کرده و مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی در حوزه حمل‌ونقل را پیگیری و حل و برطرف نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo