×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان معرفی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ظهر امروزطی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد دادستان کل کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان، یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس و جمعی از مسئولان استانی آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در این آیین با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در خصوص برخورد با پدیده قاچاق سوخت اظهار داشت: قاچاق سوخت آسیب‌های متعددی را برای جامعه به همراه دارد و اقدامات جدی در مقابله با قاچاق در استان به همت استاندار انقلابی در جریان است.

قهرمانی با بیان این که بخشی از مشکلات کنونی ناشی از سهل انگاری‌های گذشته است، بیان داشت: ۱۶ کارمند به عنوان نماینده دادستان در ۱۶ جایگاه سوخت مستقر شده اند که از قاچاق ۴ میلیون لیتر در ۱۶ روز اخیر جلوگیری شده است.

قهرمانی بیان داشت: متاسفانه دستگاههای متولی حوزه نفت و حمل و نقل در مرکز سیاست‌های دقیقی در این حوزه ندارند و نظارت دقیقی از ناحیه آنها دیده نمی‌شود و ضرورت دارد تا برای آنان در حوزه ترک فعل اعلام جرم شود.

محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس نیز در این آیین اظهار داشت: در قوه قضاییه برجسته ترین نقش بر اساس مصلحت عامه است، نقش اصلی دادستانی ایجاد حلقه اتصال بر اساس مصالح عامه است.

وی افزود: در قوه قضائیه شاهد رویکرد تحولی هستیم که امید را در جامعه اسلامی ما زنده کرده است.

امام جمعه بندرعباس گفت: دستگاه قضایی و دادستانی به دنبال تامین و تحقق مصالح عمومی جامعه است هر کجا احساس شد در این زمینه مشکلی وجود دارد دادستانی به عنوان مدعی العموم ورود و چالش‌ها را مرتفع می‌کند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس نیز در این آیین با تاکید بر اینکه شاه کلید تمام فعالیت‌های ما برپایی عدالت است همه مسئولان مامور هستند این را محقق کنند و در تمام رفتارها و خروجی عملی آنها این امر پدیدار باشد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: دنیا در سکوت به نظاره نشسته که چگونه کودکان فلسطینی شهید می‌شوند این مسئله به عنوان یک ننگ در تاریخ بشریت ثبت می‌شود.

شیخ جمالی گفت: سازمان‌هایی در جهان وجود دارد که می‌توانستند مانع از این نسل کشی شوند اما نشدند اروپاییان غده سرطانی صهیونیسم را به خاورمیانه در قلب جهان اسلام منتقل کردند و خود را از قتل و کشتار راحت کردند.

گفتنی است در این مراسم عارف اکبری به عنوان دادستان جدید مرکز هرمزگان منصوب شد مسئولیت دادستانی مرکز هرمزگان از بهمن ۱۴۰۰ تاکنون را علیرضا احمدی منش بر عهده داشت.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo