×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طوفان‌الاقصی جامعه جهانی را علیه رژیم صهیونیستی بیدار کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ‌سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران ویژه مراسم یوم الله ۱۳ آبان در بندرعباس با اشاره به همزمانی روزهای اجرای عملیات نظامی طوفان الاقصی با یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: برای مردم مظلوم فلسطین در غزه آرزوی پیروزی نهایی بر دشمن غاصب و قاتل صهیونیستی داریم.

وی افزود: ۴ سؤال در این سخنرانی مطرح می‌کنم و به این سؤالات شامل علت نامگذاری ۱۳ آبان به روز استکبارستیزی، علت انجام عملیات نظامی طوفان‌الاقصی توسط مجاهدان غزه، دستاوردهای این عملیات و وطیفه مسلمانان در قبال ملت مظلوم فلسطین پاسخ می‌دهم.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در پاسخ به سؤال اول، دلیل تبعید امام راحل(ره) مخالفت با لایحه ذلت‌بار کاپیتولاسیون بود که سبب شکل گرفتن تجمعات اعتراضی شد. پس از آن نیز به خاطر به شهادت رسیدن تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ توسط دژخیمان رژیم ستمشاهی با چراغ سبز آمریکا بود.

وی تصریح کرد: مناسبت سوم نامگذاری این روز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود هر کدام از این سه علت بحث‌های طولانی و متفاوتی دارد که تسخیر لانه جاسوسی شکلی دیگر دارد. دانشجویان خط امام(ره) به دلیل اینکه می‌دانستند سفارت‌خانه‌های آمریکا در هر کشوری به ظاهر سفارتخانه هستند، اما به نوعی اتاق جنگ و طراحی کودتا و براندازی بودند. بر همین مبنا دانشجویان خط امام(ره) تصمیم به تسخیر این اتاق جنگ در ایران گرفتند تا رهبر کبیر انقلاب نیز از این اقدام به عنوان انقلاب دوم یاد کنند.

محمدحسنی در پاسخ به چرایی اجرای عملیات طوفان الاقصی گفت: اجرای این عملیات نظامی که موجب شد اسرائیل رو به نابودی برود. دلایل مختلفی داشت که نیاز است جوانان و نیل جدید ما با دلایل این عملیات در راستای آگاهی بخشی و جهاد تبیین آشنا شوند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال راندن مردم از غزه بود و می‌خواست نقشه خود مبنی بر گسترش سرزمین‌های اشغالی موسوم به از نیل تا فرات را اجرایی کند، اما با قدرت الهی جوانان نترس و شهادت طلب جبهه مقاومت به این نقشه دشمن پی بردند و با اجرای این عملیات ثابت کردند رژیم صهیونیستی همچون خانه عنکبوت سست است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این عملیات دستاوردهای زیادی داشت که می‌تواند بر آینده فلسطین و منطقه تأثیرگذار باشد، در ۷۵ سال گذشته با توحش رژیم صهیونیستی آسایش و آرامش از ملت فلسطین سلب کردند، اما با این عملیات ماجرا عکس شد و وحشت الان در سرزمین‌های اشغالی و در بین صهیونیست‌ها بیشتر است.

وی افزود: این عملیات سبب شد به یک دستاورد مهم که آن بیداری جهانی جامعه انسانی و آزادگان جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود همه جای دنیا علیه صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برگزار کردند و کشورهای مختلفی نیز روابط خود با این رژیم قطع کردند و شمار زیادی از صهیونیست‌ها نیز از سرزمین‌های اشغالی فرار کردند و ان‌شاء‌الله در آینده شاهد کوچ تمام آنها از این سرزمین خواهیم بود.

محمدحسنی گفت: یک دستاورد مهم خنثی‌شدن توطئه عادی‌سازی روابط برخی کشورهای خائن به آرمان فلسطین با اسرائیل بود، فلسطین با این عملیات فهمید تنها نیست و دنیا در کنار آنها ایستاده است. از سوی دیگر نیز فهمیدم برخی کشورها موشک‌های پرتابی از سایر کشورها به سمت اسرائیل را رهگیری و منهدم کردند که این خیانت‌ها فراموش نمی‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اتحاد امت اسلامی و وحدت شیعه و سنی را دیگر دستاورد این عملیات برشمرد و گفت: امروز وظیفه داریم در کنار فلسطین بایستیم. اگر حاکمان کشورهای اسلامی شیر نفت و گاز خود بر اسرائیل را ببندند معادلات به نحو دیگری رقم می‌خورد این کشورها با اسرائیل روابط پنهانی دارند که آرزو می‌کنیم سر عقل بیایند بایستی همه در کنار هم باشیم و با یک راهبرد مشخص این غده سرطانی را از خاورمیانه پاکسازی کنیم.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo