×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستور ویژه دادستان جهت برخورد قاطع با صید غیر مجاز به ویژه شب چراغی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مسعود بارانی با اشاره به ظرفیت های خوب استان در حوزه های شیلاتی و تولید بیش از یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور در استان هرمزگان گزارشی از وضعیت فعالیت های شیلاتی و ظرفیت های حوزه شیلات ارائه کرد.

بارانی برخورداری از بالغ بر ۳۲۰هزار تن صید سالانه، بیش از ۱۹ بندر صیادی،۳۵هزار نفر صیاد، حدود ۵۰ هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو، ۱۱۳ هزار تن ظرفیت تولید ماهیان دریایی در قفس، بیش از ۹۰ واحد صنعتی شیلاتی و … را بخشی از ظرفیت های شیلاتی استان خواند.

بارانی با اشاره به حمایت های خوب استانداری و سازمان شیلات ایران از فعالیت های شیلاتی استان گفت: خوشبختانه دادستانی هرمزگان همواره حمایت های خوب از شیلات کرده است که با توجه به برنامه های موجود امید است شاهد افزایش این حمایت ها به ویژه در برخورد با متخلفین حوزه صید باشیم.

وی ضمن مخرب دانستن صید شب چراغی که وضعیت ذخایر آبزیان استان را به شدت تحت فشار قرار می‌دهد از دادستانی استان خواست تا بیش از پیش در راستای برخود با صید غیر مجاز از شیلات هرمزگان حمایت نماید.

در ادامه دادستان مرکز هرمزگان با اشاره به اینکه فعالیت های شیلاتی در صدر فعالیت های اقتصادی استان هرمزگان قرار دارد و باید نگاه ویژه ای به فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان باشد گفت: بدون شک از هیچ حمایتی در راستای برخود با صید غیر مجاز دریغ نخواهیم کرد.

عارف اکبری ذخایر ارزشمند آبزیان را میراثی برای نسل آینده خواند و برخورد شدید و قاطع با همه مسببین صید غیر مجاز به ویژه صید شب چراغی را در دستور کار قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo