×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کیش اینوکس در مسیر داووس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رحیم سرهنگی با اشاره به حضور با شکوه شرکت های، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و سفرای کشورهای مختلف در برگزاری هر چه باشکوه تر دهمین رویداد کیش اینوکس نسبت به سال های گذشته در این منطقه خبر داد

رحیم سرهنگی حضور فعال مناطق آزاد تجاری هفت گانه، ویژه اقتصادی و مناطق آزاد تازه تاسیس شده در این رویداد بزرگ اقتصادی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مناطق آزاد کشور با حضوری فعال و معرفی بسته های سرمایه گذاری مربوط به منطقه خود به طور حتم در این رویداد نقش مهم و تاثیر گذاری را ایفا خواهند کرد.

به گفته سرهنگی در این نمایشگاه فعالان حوزه مالی و فناوری های نو شرکت کردند و استقبال گسترده تلاشگران این حوزه بیانگر سطح بالای برگزاری این رویداد می باشد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: توسعه و پیشرفت در همان جایی تحقق می یابد که سفرای کشورهای توسعه؛ حضوری فعال داشته باشند و خوشبختانه امروز شاهد این امر مهم در جزیره کیش هستیم.

  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بیان داشت: اعتقاد داریم که رویداد بزرگ اقتصادی “کیش اینوکس” در جزیره و همه آن چه لازم است برای حضور مجمع اختصاصی در غرب آسیا با نقش آفرینی کشورهای قدرتمند فراهم شده است

رحیم سرهنگی، تاکید کرد: افتخار میزبانی از سفرای کشورهای مختلف در جزیره کیش مهیا است و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت هاو هر آن چه شرط میزبانی این حوزه هست فراهم خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطمقه آزاد کیش در تکمیل سخنان خود، خاطر نشان کرد: گرده همایی های غیر رسمی و شبانه و همچنین فعالیت های بسیار بزرگ مشترکی را در طول برگزار نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس رقم خواهیم زد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo