پیگیری توسعه زیر ساختی دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان

بندرعباس - با صدور پروانه تاسيس دانشكده علوم پزشكي غرب استان و ابلاغ دكتر سالمي به عنوان سرپرست دانشكده نشستي تخصصي به منظور پيگيري تامين زيرساخت هاي راه اندازي دانشكده علوم پزشكي در شهرستان بندرلنگه با حضور مسئولان حوزه آموزشي دانشكده غرب استان و نماينده خيرين سلامت در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعلی جاودان ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی وزارت بهداشت و معاونین زیر مجموعه، استاندار هرمزگان، نمایندگان استان به ویژه نمایندگان شرق و غرب استان که در راستای توسعه آموزش پزشکی و تاسیس دانشکده علوم پزشکی شرق و غرب استان در کنار دانشگاه بودند، گفت: هم اکنون پروانه تاسیس و ابلاغ سرپرست دانشکده غرب استان صادر شده است.

غلامعلی جاودان افزود: پیگیری هایی جهت تامین کلاس های درس و اقدامات بعدی انجام شده است؛ هم اکنون ۱۴۳ دانشجو در دو گروه پسران و دختران و در رشته های پرستاری و فوریتهای پزشکی در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

جاودان بیان کرد: امیدواریم با تلاش همکاران و همکاری های برون بخشی ضمن تامین زیرساختهای مورد نیاز و جذب اساتید و اعضای هیأت علمی بتوانیم در سال آینده ۲ رشته دیگر در این دانشکده راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به برنامه های آتی دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان؛ عنوان کرد: بنابر این داریم طی سال های آتی در کنار دانشکده پرستاری راه اندازی ۲ دانشکده پیراپزشکی و پزشکی را در دستور کار قرار دهیم که با تامین زیر ساختهای مورد نیاز این مهم اجرایی خواهد شد.

جاودان ابراز کرد: تامین و توسعه خوابگاه پسران و دختران دانشکده از برنامه های درحال پیگیری است؛ همچنین تعدادی کلاس درس با حمایت استاندار هرمزگان، فرماندار شهرستان بندرلنگه و همکاری دانشگاه آزاد واحد بندرلنگه دایر شد که دانشجویان در فضاهای آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: این خدمت یکی از خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی است که در جنوبی ترین نقطه کشور و در کنار آب های نیلگون خلیج همیشه فارس و شهرستان بندرلنگه فعال شد.

جاودان ابراز کرد: امیدواریم با محرومیت زدایی از مناطق محروم و دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی با حمایت های مسئولین شاهد توسعه روزافزون در این مناطق باشیم.

جاودان در این سفر با حضور در جمع دانشجویان دانشکده غرب استان ضمن بازدید از خوابگاه و امکانات رفاهی دانشجویان پای دغدغه ها و درخواست های آنان نشست و بر پیگیری مشکلات مطروحه تا حصول نتیجه و رفع آنان از طریق معاونت دانشجویی و فرهنگی و همچنین معاونت آموزشی دانشگاه توسط مسئولان دانشکده تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email