×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیری توسعه زیر ساختی دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعلی جاودان ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی وزارت بهداشت و معاونین زیر مجموعه، استاندار هرمزگان، نمایندگان استان به ویژه نمایندگان شرق و غرب استان که در راستای توسعه آموزش پزشکی و تاسیس دانشکده علوم پزشکی شرق و غرب استان در کنار دانشگاه بودند، گفت: هم اکنون پروانه تاسیس و ابلاغ سرپرست دانشکده غرب استان صادر شده است.

غلامعلی جاودان افزود: پیگیری هایی جهت تامین کلاس های درس و اقدامات بعدی انجام شده است؛ هم اکنون ۱۴۳ دانشجو در دو گروه پسران و دختران و در رشته های پرستاری و فوریتهای پزشکی در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

جاودان بیان کرد: امیدواریم با تلاش همکاران و همکاری های برون بخشی ضمن تامین زیرساختهای مورد نیاز و جذب اساتید و اعضای هیأت علمی بتوانیم در سال آینده ۲ رشته دیگر در این دانشکده راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به برنامه های آتی دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان؛ عنوان کرد: بنابر این داریم طی سال های آتی در کنار دانشکده پرستاری راه اندازی ۲ دانشکده پیراپزشکی و پزشکی را در دستور کار قرار دهیم که با تامین زیر ساختهای مورد نیاز این مهم اجرایی خواهد شد.

جاودان ابراز کرد: تامین و توسعه خوابگاه پسران و دختران دانشکده از برنامه های درحال پیگیری است؛ همچنین تعدادی کلاس درس با حمایت استاندار هرمزگان، فرماندار شهرستان بندرلنگه و همکاری دانشگاه آزاد واحد بندرلنگه دایر شد که دانشجویان در فضاهای آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: این خدمت یکی از خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی است که در جنوبی ترین نقطه کشور و در کنار آب های نیلگون خلیج همیشه فارس و شهرستان بندرلنگه فعال شد.

جاودان ابراز کرد: امیدواریم با محرومیت زدایی از مناطق محروم و دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی با حمایت های مسئولین شاهد توسعه روزافزون در این مناطق باشیم.

جاودان در این سفر با حضور در جمع دانشجویان دانشکده غرب استان ضمن بازدید از خوابگاه و امکانات رفاهی دانشجویان پای دغدغه ها و درخواست های آنان نشست و بر پیگیری مشکلات مطروحه تا حصول نتیجه و رفع آنان از طریق معاونت دانشجویی و فرهنگی و همچنین معاونت آموزشی دانشگاه توسط مسئولان دانشکده تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo