×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور حداکثری مردم در انتخابات، کشور را در برابر دشمن واکسینه خواهد کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، غلامعلی جاودان، در مراسم تقدیر از خادمین موکب شهید عراقی زاده گفت: آرزو می‌کنم در جوار مرقد ملکوتی امام هشتم حضرت امام رضا(ع) به همه شما خوش بگذرد و در کنار سفری که به کربلا داشتید در این سفر هم برای خود، خانواده، جامعه اسلامی، همه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین دعا کنید. ان‌شاالله خداوند به برکت این دعای خیر شما و زوار امام رضا شر اسرائیل و همه ستمکاران را از سر مظلومین جان بردارد.

غلامعلی جاودان افزود: این مراسم برای تقدیر و تشکر از خادمین زوار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در اربعین برقرار شده است. از همه عزیزانی که در ایران چه در عراق زحمت کشیدند، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان، سید فتاح بزرگوار رییس موسسه رساله نور نجف اشرف در عراق و همکارانشان تا مراسم اربعین امسال هم با شکوه، عزت و برکت برگزار شود، به عنوان خدمتگزار مردم و جامعه اسلامی تشکر و تقدیر می‌کنم.

وی اضافه کرد: قبل از مراسم اربعین، سرهنگ رنجبری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، بسیار برای برپایی این موکب زحمت کشیدند و تقریبا هر هفته برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم جلساتی داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: بیش از ۶۰ هزار خدمت در این مدتی که عزیزان در عراق حضور داشتند به وسیله ۶ موکب درمانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) داده شد. بابت همه این‌ها خدا را شاکریم و ان‌شاالله توفیق این خدمتگزاری را در سالیان آینده هم داشته باشیم.

جاودان بیان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی سعادت داریم که در کنار خدمتگزاری به مردم، خدامتگزار زوار امام حسین(ع) هم هستیم و همه مجموعه دانشگاه برای این موضوع همواره بسیج هستیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: در طول تاریخ بین حق و باطل مبارزه بوده و خداوند در قرآن وعده داده که حق پیروز خواهد بود. امیدورایم با تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) جهان از حق و عدل و داد پر و شر ظالمان کوتاه شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز مظلومیت مردم غزه را بیش از پیش شاهد هستیم و جای تاسف دارد که حکام کشورهای مسلمان آن طور که باید و شاید متحد نمی‌شوند که شر این سرطان و توده بدخیم را از جامعه اسلامی بردارند و نابود کنند.

جاودان ادامه داد: امیدواریم به مظلومیت خون‌های ریخته شده به ویژه کودکانی که در این بمباران‌ها کشته می‌شوند، خداوند شر اسرائیل را از سر همه مسلمین جهان کم کند. همه ما وظیفه داریم که در این راه هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم و برای نابودی اسرائیل و حمایت از مظلومین فلسطین کمک کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به انتخابات پیش رو کشورمان طی چند ماه آینده تاکید کرد: حضور پرشور در انتخابات بسیار مهم است. دشمن نباید حس کند که ما صحنه را خالی کرده‌ایم و خسته شده‌ایم و باید بداند کند که ما هستیم و مقاومت می‌کنیم. نه با تحریم و نه با فشارهای سیاسی میدان را نخواهیم کرد.

وی افزود: مشکلات در همه جوامع هست. بنده هم در جایگاه خودم ممکن است ضعفی در عملکردم وجود داشته باشد، نباید نا امید باشیم. اگر صحنه خالی باشد قطعا دشمن ورود خواهد کرد. بنابراین نه تنها خودمان بلکه باید دوستان و آشنایان را نیز تشویق کنیم که در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند.

جاودان اذعان کرد: در واقع با حضور حداکثری و پرشور در انتخابات، کشورمان را واکسینه می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم بدخواهان نظام نگاه چپ به کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه در انتخابات باید فرد درست و اصلح را انتخاب کنیم، گفت: نماینده مردم باید بتواند خدمتگزار و همراه و پشتیبان برای مردم باشد و ان‌شاالله با انتخاب درست، کشورمان مسیر بهتری را طی کند و مشکلات در کشور کمتر و کمتر شود و قطعا می‌توانیم به عنوان یک کشور اسلامی الگویی برای سایر کشورها باشیم.

گفتنی است که این مراسم با حضور دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، دکتر زارع زاده؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، معاونین فرهنگی دانشجویی، غذا و دارو، درمان، مدیر حراست و روابط عمومی دانشگاه، سرهنگ جعفر اسلامی؛ معاون فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) در امور اقشار، جلالی؛ مسئول بسیج سپاه امام سجاد(ع)، سرهنگ رنجبری؛ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح، رئیس موسسه رساله نور شهرنجف عراق و جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هرمزگان اعزامی به اربعین حسینی، در سالن اجتماعات هتل نخل مشهد مقدس برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo