×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی شهرداری منطقه چهار برای صیانت از ساحل بکر و  زیبای سورو

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمزه عمرانی مدیر منطقه چهار در این باره گفت: محله باستانی سورو یکی از زیباترین و گردشگرپذیرترین سواحل خلیج فارس است که متاسفانه گروهی از شهروندان و گردشگران با ورود خودورهای خود به ساحل و نزدیک دریا ، ضمن آسیب رساندن به محیط زیست و موجوداتی که در این ساحل زندگی می کنند موجب بی نظمی و ایجاد معضلات فراوانی برای ساکنان و گردشگران دیگر می شوند و حق استفاده سایرین را از این طبیعت زیبا و خدادادی سلب می کنند.

وی در ادامه افزود: شهرداری منطقه چهار آمادگی دارد با همکاری دستگاههای ذیربط و اخذ مجوزهای لازم با مسدود کردن مسیرها و ورودی های اصلی به ساحل، از ورود انواع خودرو به ساحل ممانعت به عمل آورده و نسبت به ساماندهی آن اقدام نماید.

عمرانی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت محله سورو ، طرح بازآفرینی این محله که شامل کاشت گونه های بومی ، زیباسازی کوچه های منتهی به ساحل ، حمایت از طرح های بوم گردی و صنایع دستی و ساماندهی پارکینگ قایق ها است تدوین و در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

مدیر منطقه چهار شهرداری در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از همراهی ساکنین سورو در اجرای برنامه های شهرداری گفت: بیشترین نقش را برای انجام هرچه بهتر طرح بازآفرینی محله سورو و صیانت از ساحل آن ، ساکنین این محله دارند که از این عزیزان درخواست می کنم مانند همیشه یاری گر شهرداری باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo