×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سیاست های ابلاغی نظام اداری توسط رهبر معظم انقلاب در دستگاه اجرایی شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محسن خاکی نهاد در اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری با اشاره به استقرار نظام جامع حکمرانی هوشمند گفت: راه اندازی و تجمیع سامانه های اداری و سامانه کارلاگ برای پیگیری مصوبات شورای اداری از جمله اقدامات هوشمند سازی جهت افزایش بهره وری و تسهیل امور کارکنان است و به شفاف سازی می انجامد.
معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی مجری اعمال سیاست های کلی دولت در استان است عنوان کرد: هدف از برگزاری کارگروه ها در استانداری، الگو سازی برای سایر دستگاه هاست و تمامی خدمات باید به رضایتمندی مردم بیانجامد.
رئیس کارگروه توسعه مدیریت استانداری به تشکیل مدیریت دانش در استانداری اشاره و تاکیدکرد: بزرگترین سرمایه در دستگاه بعد از نیروی انسانی تجربه افراد است که پس از تغییرات باید تجربه نگاری شود و در اختیار مدیران بعدی قرار گیرد که فلسفه تشکیل مدیریت دانش، تجربه نگاری و انتقال دانش از کارشناسان، مدیران و سایر کارکنان به کارشناسان و مدیران بعدی است.
رئیس شورای فرهنگی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد جدید تشکیل جلسات شورای فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت های دشمن جهت ایجاد شک و شبهه در نظام باورهاست و یکی از ماموریت های اصلی شورای فرهنگی تحکیم و تقویت باورهای دینی کارکنان است که همه مدیران باید در این امر تلاش و همکاری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تاکید بر تدوین برنامه های آموزشی کارکنان بیان کرد: توانمند سازی کارکنان از طریق برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و کارگاهی باید باشد.
و‌ی به اخلاق حرفه ای کارکنان پیرو رعایت دستورالعمل و ابلاغیه وزارت کشور هم اشاره کرد و گفت: نقش مدیران در اجرای دستورالعمل ها بسیار مهم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo