×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایزوایکو یکی از روایت های مسلم پیشرفت انقلاب

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با حضور در  بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور و بازدید از توانمندیها، ظرفیتها و پروژه های در دست اجرای این مجتمع عظیم صنعتی، جلسه مشترکی با مدیرعامل، مدیران و معاونین ایزوایکو برگزار کرد.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در جریان این بازدید ایزوایکو را یکی از مهمترین روایت های پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: یکی از روایت های پیشرفت انقلاب اسلامی به یقین مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران است. مجتمعی پر قدرت پر رنگ که در سطوح مختلف شاهد جوانان انقلاب اسلامی هستیم که تخصص هایشان و و همت هایشان کشتی های غول پیکر را درنوردیده و ما به همت این جوانان اقیانوس پیما شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین تقدیری در ادامه افزود: من به همه جوانان و نوجوانان و همه عزیزانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران عزیز دارند حتماً تأکید می کنم دیدن این مجموعه و شنیدن روایت ها و همت ها و تلاشهای این عزیزان برای رشد و تعالی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مؤثر است.

لازم به ذکر است مجتمع ایزوایکو در راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت همیشه پیشقدم بوده و یکی ار حامیان اصلی و مؤثر در تداوم برگزاری این رویداد بشمار میرود.

اردوی راهیان پیشرفت از مهمترین برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی در راستای جهاد تبیین و معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، این فعالیت بستری مناسب برای آگاهی بخشی به دانشجویان از دستاوردهای علمی در صنایع و کارخانجات و ترغیب دانشجویان در هدفدارکردن فعالیت‌های علمی است و نقش مهمی در افزایش روحیه خودباوری جوانان دارد و کمک می‌کند دانشجویان نقش‌آفرینی موثری در سنگر جهاد علمی داشته باشند.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران همچون سالهای گذشته پنجشنبه هر هفته پذیرای ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر از دانشجویان، نخبگان، فعالان حوزه دانشجویی و شرکت کنندگان این دوره از  اردوهای راهیان پیشرفت است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت ۱۱۰۰ هکتار در ۳۷کیلومتری غرب بندرعباس است  که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میکند در افق ۱۴۰۴، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo