×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دیدار معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید یوسف دقت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید رسانه هرمزگان «شهید یوسف دقت» اظهار داشت:«شهید یوسف دقت» به عنوان اولین مسئول روابط عمومی تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان بود که به دست گروه تروریستی اشرف دهقان در بندرعباس، سال ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نائل شد و هم اکنون در جمع خانواده این شهید بزرگوار قرار داریم.

سردار شریف بیان داشت:اعتلای ارزش‌های اسلامی و پاسداری از میراث انقلاب بارزترین آرمان های رزمندگان اسلام، شهدا و بویژه شهید یوسف دقت بود.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: هم اکنون ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد درهمین راستا؛ شهدا برای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب جانشان را فدا کردند.

به گفته وی، امنیت، قدرت و جایگاه امروز انقلاب مرهون خون پاک شهدا است.

وی افزود: ضرورت دارد که یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی بداریم و از خداوند متعال می خواهم که ما را در محضر شهدا شرمنده نکند.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ظهور انقلاب اسلامی در دنیا منشا تحولات عظیمی در جهان شد که برکات زیادی را برای ملت داشته است.

وی عنوان کرد:جوانان هرمزگانی باید با شخصیت والای «شهید یوسف دقت» آشنا شوند.

سردار شریف ابراز داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های تروریستی اشرف دهقان، منافقین، چریک ها، کومله، دمکرات در کشور و بویژه استان هرمزگان رخنه کرده بودند در همان دوران «شهید یوسف دقت» لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پوشید و بی وقفه بسته های فرهنگی را در کرمان و بندرعباس توزیع می کرد و این شهید بزرگوار در راستای تبلیغ سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین از هیچ امری دریغ نکرد.

وی اذعان کرد: من هیچوقت چهره معصوم و باتقوای شهید یوسف دقت را از یاد نخواهم برد.

سردار شریف ابراز داشت: در داخل کشور چندین نفراز پاسداران هرمزگانی به دست این گروهک های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و چه بهتر که این مقاطع پرتلاطم تاریخی را برای جوانانمان یادآوری کنیم.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان افزود: امید است که نسل های جوان ما در راستای ارزش ها و آرمان های امام راه حل گام موثری بردارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo