×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رضایت مردم از خدمات درمانی در اولویت متولیان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در این نشست دکتر غلامعباس مؤمنی مدیر درمان تامین اجتماعی در خصوص تعاملات  سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی ، تهاترهای انجام شده و راههای ارائه خدمات بهتر  به بیمه شدگان تامین اجتماعی ، گفت : تاکنون بیش از ۴۷میلیارد تومان تهاتر صورت گرفته است . از طرف دیگر راهکارهای وصول اسناد درمانی و تسریع در پرداخت ها مورد بررسی قرار گرفت .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در ادامه افزود : در این نشست مصوب شد پرونده بیماران صعب العلاج تحت پوشش بیمه تإمین اجتماعی توسط بیمارستانها ومراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی پذیرش شوند و نیازی به مراجعه وحضوربیمار ان در مرکز استان نیست  .این اقدام باهدف خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان انجام شد . قبلا بیماران خاص (صعب العلاج ) باید از شهرستانها به مرکز استان و بیمه تامین اجتماعی  مراجعه می کردند با این تصمیم همکاران ما در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی این اسناد را تحویل گرفته و مراحل اعتبار سنجی انجام می گردد و پس از تأیید نسبت به پرداخت اقدام می شو د .

دکتر مؤمنی تصریح کرد : در این نشست راههای افزایش خدمات رسانی به مردم مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد خدمات مطلوب درمانی باید برای همه بیماران فارغ از پوشش بیمه ای ارائه شود و بیمارستانها و مراکز درمانی نیز در این راستا تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت .

وی در پایان گفت : آنچه مسلم است هم هبرنامه ریزی ها و تلاش های مجموعه دستگاههای خدمات در حوزه بهداشت ، درمان و بیمه ارائه خدمات مطلوب به مراجعان است لذا  رضایت مردم از خدمات درمانی در اولویت متولیان بهداشت و درمان و تأمین اجتماعی است 

گفتنی است دکتر حامد فلاح سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این نشست با قدردانی از حوزه درمان تأمین اجتماعی گفت : امید واریم مجموعه تلاشهای انجام شده باید منجر رضایت مردم شود . سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود : مطمئنا تسریع در پرداخت تعهدات سازمان به دانشگاه می تواند به تأمین بهتر دارو کمک نماید . البته در این راستا سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت درمان استان هرمزگان تلاشهای مؤثری انجام داده اند که نتیجه آن  خدمت رسانی بهتر به مردم و مراجعان است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo