×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تقاضای گسترده دهه هشتادی‌ها برای اعزام راهیان نور

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سرهنگ پاسدار ابراهیم پیله رام افزود. حجم تقاضا ها تا جایی است که حتی از دورترین نقاط محروم استان مانند شهرستان های بشاگرد جاسک و جزایر ابوموسی کیش و قشم درخواست هایی جهت اعزام این دانش آموزان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس شاهد هستیم.

وی در ادامه افزود یکی از نکات قابل توجه دیگر این اردو ها استقبال گسترده دانش آموزان اهل سنت استان از شهرستانهای بستک، خمیر، قشم و بندر لنگه جهت اعزام و حضور آنها در مناطق عملیاتی جنوب هستیم.

وی ادامه داد با توجه به شرایط و محدودیت زمان ما نمی توانیم به همه تقاضاها پاسخ مثبت دهیم اما سعی میکنیم تا آنجایی که می توانیم آرزوی های این دانش آموزان عزیز رو برآورده بکنیم.

همچنین ایشان در پایان افزودند این استقبال گسترده دانش آموزان از اردوهای راهیان نور نشانه شکست توطئه دشمنان و به هدر رفتن سرمایه های کلان آنها در زمینه جوانان غیور و عزیز ایران اسلامی است و دشمن بداند دانش آموزان و جوانان ما با فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس پیوند خوردند و این پیوند ناگسستنی است. دشمن این هزینه‌ها را صرف انسانیتی بکند که سالهاست در کشورشان به تاراج رفته و نابود شده است و همچنیپ بنایی و سرپناهی برای بی خانمان هایی که در سرما و گرمای زمستان و تابستان هر روز به دلیل خودخواهی های دولت مردان آنها له میشوند و از بین میروند بکنند

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo