×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقسیمات جغرافیایی هرمزگان ارتقاء پیدا کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امشب در دیدار معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی وزارت کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، حضور میدانی در استان‌ها را باعث برگزاری انتخابات سالم‌ دانست و اظهار کرد: سطح مشارکت مردم در سنوات مختلف در استان هرمزگان خوب است و امیدواریم امسال شاهد افزایش مشارکت افزایش مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

وی، با ذکر این نکته که نقش رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در انتخابات را باید تقویت کنیم، عنوان کرد: دشمن برنامه‌ریزی‌هایی برای کاهش مشارکت در انتخابات تدوین کرده است که باید با تدبیر آن را مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که وضعیت استان هرمزگان به لحاظ فقر اصلا خوب نیست، تصریح کرد: با توجه به چالش‌های چندین ساله استان هرمزگان، متاسفانه باعث شده که در سال‌های اخیر هرمزگان یکی از سه استان فقیر کشور باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت تقسیمات کشوری، تشریح کرد: اگر برخی از مناطق هرمزگان در حوزه تقسیمات کشوری ارتقاء پیدا به کاهش‌ شاخص‌های منفی اقتصادی استان کمک خواهد کرد.

وی، افزود: برخی از بخش‌های هرمزگان بیش از چندین دهه است که همچنان بخش هستند و ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به شهرستان دارد. استان هرمزگان در مجموع ظرفیت‌های خوبی برای این مهم دارد که اگر تدبیری در این زمینه صورت گیرد باعث جلب رضایتمندی عموم مردم خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo