×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید دبیر ستاد ملی جمعیت کشور از بیمارستان خلیج‌فارس + فیلم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر شکیبا محبی‌تبار دبیر ستاد ملی جمعیت کشور و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور بانوان به همراه دکتر نرگس درویشی مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان، دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و دکتر فرشته بستان رئیس بیمارستان خلیج‌فارس از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان در این بازدید گفت: بیمارستان خلیج‌فارس در حال حاضر ده درصد از تخت‌های درمانی استان را در اختیار دارد اما در زمان‌هایی بیش از چهل درصد از خدمات درمانی استان را به مراجعه‌کنندگان ارائه کرده است.

دکتر غلامعباس مومنی اظهارداشت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارند، باید خدمات درمانی مناسبی به آنها ارائه شود که این کار به صورت درمان مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود.

مومنی عنوان کرد: پرستاران و کادر درمانی که در بیمارستان خلیج‌فارس مشغول به فعالیت هستند بسیار سخت‌کوش بوده و این موضوع را در دوران کرونا ثابت کردند.

وی ادامه‌داد: زحمات کادر درمان این بیمارستان بی‌نظیر است و در دوران کرونا کمترین میزان فوت را در بیمارستان خلیج‌فارس داشتیم.

مومنی با بیان اینکه بسیاری از مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی از قشر کارگری هستند بیان کرد: برخی از مراجعه‌کنندگان درآمد پایینی دارند و نمی‌توانند هزینه‌های درمانی خود را تامین نمایند به همین دلیل باید صنایع استان به یاری این افراد بیاید.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: موفقیت و درآمدهایی که در صنایع بدست می‌آید با تلاش کارگران محقق می‌شود به همین دلیل باید صنایع در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به کمک به وضعیت درمانی کارگران نیز کارهایی انجام داده و برای این کارگران هزینه نمایند.

افزایش ۱۷ درصدی استفاده از گازهای استنشاقی کاهش درد زایمان در ۱۴۰۱

در ادامه رئیس بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس با اشاره به اجرای بند چ ماده ۵۰ قانون جوانی جمعیت در این بیمارستان گفت: ما در سال ۱۴۰۱ نسبت سال قبل از آن افزایش ۱۷ درصدی استفاده از گازهای استنشاقی انتونکس در کاهش درد زایمان را داشتیم.
دکتر فرشته بستان خاطرنشان کرد: با تلاش کادر درمانی این بیمارستان، تعداد زایمان‌های صورت گرفته به روش سزارین در این بیمارستان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش داشته‌است.

وی افزود: در حال حاضر برای راحتی مادران باردار، زایمان در آب و زایمان بدون درد در این بیمارستان انجام می‌شود.

بوستان در پایان اظهارداشت: در زمینه مباحث درمانی بانوان و زایمان، طی پنج سالی که بیمارستان شریعتی مورد بازسازی قرار گرفت، بیمارستان خلیج‌فارس به عنوان بیمارستان مرجع زنان و زایمان قرار گرفت و بیشتر زایمان‌های استان در این بیمارستان صورت پذیرفت.

دکتر محبی‌تبار دبیر ملی جوانی جمعیت کشور به همراه مسئولان بیمارستان خلیج‌فارس از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان را مورد رصد قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo