×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۷۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در هشت ماه سال ۱۴۰۲

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به نظارت و بازرسی بازار توسط بازرسان گفت: بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط به صورت مستمر بازار را مورد رصد قرار می دهند.

وی اظهار داشت: بازرسی های روزانه بازرسان از بازار جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه بصورت روزانه در حال انجام می باشد.

پیروی منش افزود: بازرسان این سازمان در هشت ماه گذشته بیش از ۷۱هزار و ۱۴۸ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان بعمل آوردند که از این تعداد بازرسی منجر به تشکیل بیش از ۴ هزار و ۷۸۵ پرونده تخلف با مجموع ۵ هزار و ۲۱۴ تخلف کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان عنوان کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده توسط بازرسان بالغ بر ۷۹هزار میلیارد ریال می باشد که پرونده های تشکیل شده جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به دستگاه ذیربط ارسال شده است.

وی ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و عرضه خارج از شبکه صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان تأکید کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo